Ook even bijgelezen. Jeetje Jippie schrikken zeg! Aaron is ook een keer van het bed gekukeld, maar gelukkig met de schrik toen weggekomen. En dan ook nog waterpokken erbij, aii....
Ik zit met verbazing te lezen over staande en lopende kindjes, loopkarretjes, loopfietsjes, schommels en keukentjes ? ik denk dat Aaron wat 'traag' is want hij kruipt nog niet eens. Schuiven op zn buik en alleen achteruit. Maar voor ons dus geen keukentje met zn verjaardag haha.
Met het eten rommelen we, stukjes gingen eerst goed maar nu wil meneer weer vooral puree. We geven ook stukken banaan, broccoli etc. Maar daar wordt vooral mee geschilderd.
Hier ook crisis weken, man heeft het virus, heel erg ziek van geweest (enorme koortsstuipen, hoesten en overal pijn), en nu nog steedas uitgeput en herstellende. Aaron ook ziek ervan geworden, 3 dagen koorts en toen er weer doorheen (kanjer!) en zelf vermoedelijk ook het virus (geen smaak en reuk. Joepie!) en het huis en de verzorging draaiende houden, plus werken. Ik ben moeee ??. Beterschap wittechocola, hopen dat je er met milde klachten doorheen komt!