Het slapen was een faaaaaaase! Joehoe! Kleine week kommer en kwel met de middagdutjes. Ik heb een hoeslaken om het bedje gewikkeld, ziet er echt niet uit, maar het werkt! Bijten in het bedje is niet meer leuk want papa en mama komen niet meer, resultaat; hij blijft liggen en valt weer netjes meteen in slaap.
Hier zit hij zelf in het grote bad, gaat prima.
Ik ga ook eens kijken voor schoentjes, hoorde idd over Lodger en over baby pattas (dacht ik).
Wij wandelen veel nu deze dagen. Verder werken we beide thuis en dat lijkt hij niet goed te snappen. Zeker als een van ons al bellend wegloopt.. Begint volgens mij verlatingsangst te krijgen, heel handig ook nu; hoe komen we er straks weer van af als de gekte over is..
Het fietsstoeltje en windscherm liggen klaar, maar dacht dat het nog wat te koud zou zijn. Toch maar eens uitproberen dan ?
Hier staat hij ook veel los en loopt langs alles af, ergens wil ik dat hij gaat lopen en ergens ook niet, dan is hij zo ‘echt’ baby-af..
De verjaardag ben ik wel even een beetje door van slag geweest. Zo’n speciaal moment niet met iedereen kunnen vieren. Maar idd, dan 2x feest ?