Baby’s geboren mei / juni 2019

Wij zaten te denken om een fietsstoel te kopen. Volgens mij vind hij dat fantastisch een stukje fietsen. WvH jullie hebben al gefietst dus. Heb je tips? Het moet nog net even warmer worden

Lang niks gepost, drukke tijden zo werkende in de zorg. Leuk alle ontwikkelingen te lezen!
hier gaat het slapen zo ontzettend goed de laatste tijd, zo fijn die rust. Tijdens dutje even lekker in het zonnetje zitten.
wij hebben een enorme sloperd in huis! Soms denk ik, waar gaat dit heen.. de stoelen en spullen vliegen door de kamer. Hopelijk kalmeert dit nog een beetje.
Ik las ook wat voorbij komen over aantal voedingen. Wij geven nu 3x melk:
- sochtends door de pap 200ml
- smiddags na het broodje en voor het slapen 200 ml
- savonds voor slapen 200 ml
ik vraag mij af wanneer die middag fles er uit moet/ gaat.

nog tips over bezigheden nu met deze tijden? Mijn zoontje is de woonkamer een beetje zat denk ik haha

groetjes!

Annemieke, wij fietsen ook met de kleine. Helemaal geweldig! Als je de kleine een goede jas aantrekt, en een windscherm voorop zet, kan het echt prima :) wij hebben zelf de Yepp mini, helemaal tevreden over

Het slapen was een faaaaaaase! Joehoe! Kleine week kommer en kwel met de middagdutjes. Ik heb een hoeslaken om het bedje gewikkeld, ziet er echt niet uit, maar het werkt! Bijten in het bedje is niet meer leuk want papa en mama komen niet meer, resultaat; hij blijft liggen en valt weer netjes meteen in slaap.
Hier zit hij zelf in het grote bad, gaat prima. 

Ik ga ook eens kijken voor schoentjes, hoorde idd over Lodger en over baby pattas (dacht ik). 

Wij wandelen veel nu deze dagen. Verder werken we beide thuis en dat lijkt hij niet goed te snappen. Zeker als een van ons al bellend wegloopt.. Begint volgens mij verlatingsangst te krijgen, heel handig ook nu; hoe komen we er straks weer van af als de gekte over is.. 
Het fietsstoeltje en windscherm liggen klaar, maar dacht dat het nog wat te koud zou zijn. Toch maar eens uitproberen dan ?
Hier staat hij ook veel los en loopt langs alles af, ergens wil ik dat hij gaat lopen en ergens ook niet, dan is hij zo ‘echt’ baby-af..
De verjaardag ben ik wel even een beetje door van slag geweest. Zo’n speciaal moment niet met iedereen kunnen vieren. Maar idd, dan 2x feest ? 

Toevallig wij hebben ook fietsstoeltje van yepp met windscherm en slaaprol. 

Jasje aan, muts op en schoentjes en dan gaan met die banaan. Hij vindt het super leuk. 

Wat een goede tips hier! Ik ga ook eens kijken voor die schoentjes en een schommel vond ik ook een top idee, die vindt ze bij de opvang echt geweldig namelijk. Wij wandelen ook veel, ze zit graag in de bouncer en heeft boekjes en een babypop ontdekt om mee te spelen. Vandaag was ze niet in dr hum en dan is thuiswerken echt drama. Ik merk ook wel dat ze nu ik grotendeels voor haar zorg meer aan mij gaat hangen. Misschien toch die eenkenningheidsfase idd?

Hier ook sinds paar dagen hangerig en die slaapjes in de middag zijn ook ellendig sinds vandaag.. ochtend 3 kwartier en in de middag 1 uur en 15 minuten. 
Zodra ik bel of videobel als hij slaapt is hij binnen de kortste keren wakker..
Ik wandel ook regelmatig met hem. Hij wil veel lopen maar kan het zelf nog niet dus aan de vingers. Trekt zich sinds een kleine week pas op, maar wij hebben niet echt veel meubels waar hij zich aan kan optrekken haha.

Terug
Bovenaan