@gebruiker602.. Het is duidelijk dat je kindje je nu even extra nodig heeft; prima toch?
Met Nora gaat t goed! 2 tandje is heeeeeel bijna door, merk het wel aan de nachten. Die zijn meteen een stuk rustiger. Ze sliep zo onrustig. Om half 7/7 uur krijgt ze de fles in bed, en daarna (vaak) doorlopen tot 7/8u.
Optrekken bij de bank gaat als een malle. Ze heeft nog niet door dat ze zich ook kan optrekken in de box/ bed.
Lopen achter haar loopstoeltje gaat ook goed, en het tijgeren wordt sinds gisteren soms ineens kruipen.
@Veraa, ik heb sinds een week de Gazelle Bloom c7. Wàt een topding. Helemaal verliefd erop. Vanwege m'n bekkenklachten is t wel een zoektocht naar het juiste zadel, ben nu met zadel 3 bezig haha. Maar Nora voelt zich helemaal het wijffie erin. Lekker aan t lachen en kletsen erin, zo lief. Heb het fietsstoeltje van Yepp erbij, met het windscherm. Toch maar nieuw gekocht, want je doet er jaren mee.
Nora vindt soepstengels trouwens ook heerlijk. Zit er lekker op te sabbelen. Die maisdingen geven zo'n bende?
Wij geven Nora een keukentje voor haar verjaardag. Tweedehands gekocht en ik ga m helemaal pimpen. Als ie klaar is zal ik proberen om een foto hier neer te zetten.
Welke maten zitten jullie kindjes nu? Nora 74/80, maar dat begint wel redelijk krap te worden. Merk wel dat verschillende merken ook wel echt heel groot vallen. Zoals Hema, Prenatal. Shirtje van Noppies in 74 is eigenlijk nèt goed, maar een broekje van Noppies in 74 is dan weer te lang?