Baby’s geboren mei / juni 2019

Hier geen speciale mama-fiets. Heb de yepp gewoon aan mn gewone fiets bevestigd. Ik vind dat prima gaan haha. Al moet ik eerlijk zeggen dat er niet echt veel ruimte is om op- en af te stappen maar ach. Werkt prima voor mij. Scheelt weer een nieuwe fiets kopen hihi
mevrouw draagt hier ondertussen maat 80/86. En schoenmaat 21/22. Wat gaat t hard zeg. Ze ziet er ook gewoon echt niet uit als een baby, terwijl ze toch echt 10 maanden is ? ik denk voor dr verjaardag iets speelgoed voor in de tuin, schommel of glijbaan. Vind ze zo leuk in de speeltuin! Van de zomer gaan we verhuizen, dus perfect om dat dan te hebben :)

@ Vera ik heb een gazelle heavy duty gekocht. Officieel geen mamafiets, maar wordt er wel vaak voor gebruikt zei de fietsenmaker. Met een pennetje heeft hij het rekje iets naar voren gezet. Verder inderdaad zitjes en windscherm van yepp en een slaaprol. 
Fietsen vindt Sven echt super leuk, net als op zijn driewieler op pad. En verder zit hij is maat 80 en soms 86. Het gaat zo hard. Heerlijk kruipen nu en overal aan optrekken en hij wil zo graag lopen!! Voorlopig nog aan de hand of achter zijn loopkarretje.
@ summer wij hebben ook een zand/watertafel van de action maar nog niet gebruikt. 

Summer, wij moesten er ook uit voor zijn speen. Heb ‘m van happy horse een speenknuffel (muis) gekocht toen hij nog geen 3 mnd was. Sindsdien (op nachten dat hij ziek was na) nooit meer eruit gehoeven.
Hier zit hij in 80 nu.
ik heb mijn oog ook op de Bloom c7 laten vallen. Was met een actie nu 899 met voorzitje, windscherm en achterzitjr van Yepp. Probleem is dat ik in BE woon en ‘m dus niet kan gaan uittesten en vind ‘m te prijzig om het er op te gokken en hem gewoon te bestellen..

@mamaD ik heb die actie dus ook gezien maar wil de fiets inderdaad graaag eerst testen voor ik het koop. Maar dat gaat nu allemaal wel lastig...
Ik ga ook even kijken naar die sparta amazone @Family C en de heavy duty @Jippie.
Wil wel echt een goeie fiets met ruimte en een stuur dat vast kan worden gezet. Ik duik ook nog maar even marktplaats op.

@vera ik heb de Sparta Amazone ook van marktplaats lekker marktplaats afstruinen en geduld hebben komt je perfecte fiets vanzelf voorbij ??

Mijn menstruatie zorgt wel voor een terugloop in productie ja. En daarna wordt het beter. Maar eerder de terugloop voordat ik ongesteld word en tijdens de menstruatie (na de eerste 4 heftigste dagen) gaat het al weer beter. En dan na 8 dagen als de menstruatie helemaal weg is dan is de borstvoeding weer normaal gelukkig. Ik had hem ook laatst weer voor het eerst

Vandaag fietsen wezen testen. Vond de gazelle bloom tegenvallen en ik was heel erg te spreken over die sparta amazone! Dus dat gaat hem worden. Maar nog even denken of marktplaats of nieuw... Best een geld. Btw ik las dat we nog niet eens mochten fietsen want je mag pas als de baby zelf van kruip naar zit houding kan komen? Dan kunnen wij nog laaaang wachten ??
@gebruiker...146, wel chill een ebike lijkt me! En ik merk geen verandering in de bv als ik ongesteld ben. Wel kanttekening dat ik dat pas 1x ben geweest vorige maand (na 9 maanden) en deze maand weer niet. Dus is nog geen regelmaat in. Die klier kan wel zijn gekomen door schommelingen in je hormoonlevels denk ik.

Ben zeker happy met mn e-bike haha. Ik fiets al vanaf maand 8 geloof ik. Wist niet eens dat ze zelf naar de zit houding moesten kunnen, dat kon mijn dochter toen nog niet hoor. Begon gewoon met kleine stukjes op niet te hobbelige wegen en steeds wat langer. Inmiddels kan ze dus wel zelf gaan zitten maar fietste echt al lang daarvoor. Geloof niet dat het kwaad kan hoor, ze zitten zo stevig in dat stoeltje.

Terug
Bovenaan