Baby’s geboren mei / juni 2019

Veraa, mijn zoontje kon vorige week alleen tijgeren en zich optrekken op zijn knieën maar heeft de afgelopen week geleerd .te staan, kruipen en zitten ??? echt bizar. Maar kan snel gaan dat je toch kan fietsen ;) 

Haha woow wat een kanjer! Kan inderdaad snel gaan ?. Ach eerst de fiets kopen, dan nog stoeltje... Voordat alles er is zijn we weer een week of 2 verder. Dit is inderdaad een tijd dat ze veel kunnen leren. Hoewel hij nog steeds alleen achteruit glijdt op zn buik is hij wel superwendbaar en vindt ie het ook steeds leuker. Het komt wel ?. Hij is gezond dat is het belangrijkste!

Even een vraagje, ons ventje sliep sinds twee maanden door. Sinds een week wordt hij vaak huilend wakker. Als we naar hem toe gaan slaapt hij in onze armen verder. Leggen we hem neer dan wordt hij weer huilend wakker.. Als we niet naar hem toe gaan blijft hij huilen tot hij echt wakker wakker is. 
Herkennen jullie dit? Is dit een welbekende fase of..?

Ik herken het ook wel een beetje. Sinds 2 weken beweegt ons zoontje alle kanten op in zijn bed. Van boven naar beneden en van links naar rechts. Soms wordt hij daar wakker van en dan leg ik hem even terug op zijn plekje. Zal wel een beetje te maken hebben met alle indrukken van de dag. 

Ander vraagje; spelen jullie kindjes al zelfstandig of zit je erbij? 

Hier af en toe zelfstandig, maar het liefst samen. 

Ben benieuwd. 

Hier wil hij op 't moment vooral samen spelen. Als hij alleen speelt hangt hij binnen 3 min aan mijn benen. Hij trekt zich ook vaak op en denkt dan dat hij wel verder stappen kan zetten zonder zich vast te houden.. Dat kan hij niet dus stoot dan heel vaak z'n hoofd. Uit veiligheid blijf ik dan toch vaak bij hem..

Terug
Bovenaan