Baby’s geboren mei / juni 2019

Hier ook baby in een droom ritme. En had bij m'n dochter dreumes in dromenland dus die heb ik er ook vast bij gepakt ;)  fijne houvast vind ik. 
Hier momenteel moeite met inslapen bij de slaapjes overdag, want staan is leuker dan slapen en ooooooh het is ook lastig. Dus soms lukt het en soms voed ik hem even in slaap. En dan is het redelijk prima. Ook 's nachts vaak nog een voeding maar soms niet meer. Hij slaapt zo van 8 tot half 7 meestal. 

Haha g-g! Hier nog niet de bank ontdekt maar ik vond hem wel een paar tredes verder op de trap laatst ? kinderen toch hè..
En wij hebben ook steeds overal speelgoed wat uit de kast en lades getrokken is. Alles staat steeds open 

@Yes zwanger, dat doet ze hier ook als ze de kans krijgt. Gister was het zo lekker weer, dus lekker in de tuin. Ze klimde gewoon een campingstoel op en ging lekker staan. Moest uitkijken dat de stoel niet naar achter kieperde. Het is zo'n verschil, onze eerste dochter deed dat pas met anderhalf jaar ofzo. 
Hoe gaat dat nu met het consultatiebureau? Hier moet ze de volgende maand ook voor haar prikjes. 
En ja, die tanden, hier is de ene boventand al een tijd door, en dat zie je dan ook duidelijk en de tweede grote komt nu pas door. Een bekkie met een grote tand, ziet er best grappig uit. 

Vorige week heeft onze dochter prikjes gehad. Leek er geen last van te hebben. ‘S avonds beetje verhoging. 
ik ga ook is proberen de slaapjes meer in 2-3-4 ritme te krijgen. Alleen ze slaapt 2 keer nog echt wel minimaal 2 uur. 
we zijn nu (nog steeds) vanaf begin april bezig in de avond met haar. Moeten er minstens 1 keer naartoe. Dan is ze overstuur. Leiden we had even af (lampen kijken want jawel haar eerste woordje is LAMP!) Hihi! Maar ze gaat erna vaak wel weer slapen. Alleen soms op een avond wel 3 keer. Echt nagenoeg elke avond. Meer kindjes hier last van? Ik weet het is vast een fase. CB zegt dat het erbij hoort maar toch ga je aan jezelf twijfelen: leren we nu geen verkeerde slaapassociatie aan? Moeten haar dan even op de arm nemen. Even afleiden en gaat erna zelf weer in bed slapen. Qua voeding eet ze echt wel goed dus daar kan het niet aan liggen. Dingen verwerken dus volgens CB. 
ons meisje hebben ze wel gemeten. Bij 11 mnd +2 woog ze 9280 en is 75 cm. 
ze trekt ook meer na haar vader toe. Dan wil ik haar van zijn arm overnemen meteen huilen. 

haar ritme is nu overigens 7.30 papfles, 9.00 fruit. 9.30 na bed. Slaapt meestal 2 uur. Soms iets langer. 12 uur brood (2 boterhammen). 14.00 snack/fruit. 14.30 na bed. Maken haar 16.00 uiterlijk wakker. 17.00 groente. 19.15 / 19.30 fles en na bed. 

Steefje hier hetzelfde! Elke avond bezig. Maar komt goed. Denk ik :)
Hier ook een goede slaper overdag 
Ik kreeg ook de tip om de dag even door te spreken voor de verwerking, Maar heb niet per see het idee dat dat werkt :p

Terug
Bovenaan