Grappig, ik zit een beetje op het forum te koekeloeren kom ik dit topic tegen. Jullie zijn nog erg fanatiek met elkaar aan het schrijven! Leuk om te zien.
Onze dochter is nu 10 maanden, heeft van de week haar eerste stapjes gezet. Ze is een vlotte tante. Ze heeft afgelopen dagen ondekt dat ze zelf de bank op kan klimmen. Dus ik ben bang dat ze er van de week nog eens keihard vanaf kukkelt. Soms zou ik willen dat ik nog dame had die nog lekker in de box kon liggen. Ze trekt hier alle kasten open, graait in de kattenbak als ze de kans krijgt, via stoel de vensterbank op. In de keuken de prullenbak open klikken (al het vuil door de keuken) en aan de oven hangen. Dus ik ben druk met erachter aan zitten. Geen moment rust zo, haha. Ze doet nog 2 dutjes per dag, ze ligt nu lekker te slapen. In de nacht doet ze het wel oke, de ene nacht wordt ze nog wel wakker, en begint ze te huilen en de andere nacht slaapt ze wel door. Maar als ik haar tussen ons in leg, valt ze eigenlijk altijd wel weer in slaap en kan ik haar weer terug leggen in bed.
Ik hoop dat het met jullie ook goed gaat. Ik dacht laat ik eens een berichtje achter laten;-)