Tulipaa, wat mooi! Wat bijzonder dat het zo gelopen is. Geniet ervan, lijkt me gek om ‘weer’ zwanger te zijn, maar ook heel bijzonder.
Over een tweede spreken wij al vanaf het begin ongeveer, maar hebben beide de wens om er ongeveer 2 jaar tussen te hebben, wat betekent dat we na de eerste verjaardag van onze boef gaan beginnen. Ik heb een spiraal, was exact een maand na het verwijderen van vorige zwanger en hoewel ik weet dat dit niks zegt over een volgende keer, maar nog heel even wachten voelt oké, mijn dochter is van 18 juni. Mijn man en ik hadden voordat we ouders werden bedacht dat 2 kinderen fantastisch aantal is, al vanaf de bevalling roep ik dat ik er minimaal 3 wil en nu we opzoek zijn naar een nieuw huis, zegt hij ook steeds vaker; dit wordt misschien wat klein met een derde. Om ons heen zien we best wat leed als het gaat om zwanger (willen) worden en we weten ook echt dat we ons heel gelukkig mogen prijzen dat het nu zo is gegaan, maar geen garantie is voor een volgende keer. Dus vind het wachten ergens ook heel spannend.