Baby’s geboren mei / juni 2019

Wat leuk Tulipaa! Gefeliciteerd! Fijn dat het zo snel en spontaan is gegaan. Ik hoop dat je een fijne zwangerschap hebt. Leuk ook zo dicht bij elkaar qua leeftijd. Zelf hoop ik ook snel weer zwanger te zijn. 

Dankjewel allemaal ? Mijn cyclus was nog onregelmatig, ik heb tot 9 maanden bv gegeven. Ik ben nu tussen de 4 en 5,5 week zwanger. Ik denk zelf dichter bij 4 dan bij 5,5 dus echt nog heel pril! Duimen dat het goed blijft gaan en maandag maar eens bellen met de verloskundige.

Gefeliciteerd Tulipaa! Wat een ontzettend mooi nieuws?
Hoop dat je een fijne zwangerschap hebt, en dat alles weer redelijk normaal is als je gaat bevallen. 
Geniet ervan! Ik vond het zo ontzettend bijzonder om zwanger te zijn. 

Ik heb wel een duidelijk wens voor een 2e, maar mijn vriend nog niet. Komt denk ik doordat ik nog aan t revalideren ben en we niet echt goede zwangerschappen om ons heen hebben gehad. Komt wel!??

Wow, ik heb al even niet meer geschreven. Veel gelezen. Ik heb niet zo'n goed geheugen dus probeer per onderwerp even te reageren van wat ik voorbij heb zien komen. 
Fiets: ik heb een mama fiets van gazelle bevalt goed! Mijn zoontje vindt het echt geweldig voorop!
Slaapproblemen, die herken ik gelukkig niet. Vervelend zeg. Zoontje slaapt nu van 19 tot 7,en in het weekend is het regelmatig 8 uur of zelfs half 9. Overdag doet hij 2 slaapjes, van gemiddeld 1,5 uur. 
Eten/drinken: we beginnen met een boterham en daarbij een flesje opvolgmelk. Dan fruit en slapen. Dan een boterham en erna melk en weer slapen. Dan soms een tussendoortje of anders al avond eten. Meestal eet hij met ons mee en ook best vaak een potje. Daarna een fles en naar bed.
Ontwikkeling: hij tijgert, trekt zich op en stapt achter de loopwagen wat gaat het snel! Hij wordt deze week ook al 1....niet te geloven dat we al een jaar later zijn.
Tulipaa, gefeliciteerd wat een goed nieuws! Wens je een fijne zwangerschap toe. Toevallig vanochtend met nijn man besproken dat we ook voor een tweede kindje willen gaan. Begonnen met foliumzuur nu,spannend!

Tulipaa, wat mooi! Wat bijzonder dat het zo gelopen is. Geniet ervan, lijkt me gek om ‘weer’ zwanger te zijn, maar ook heel bijzonder.
Over een tweede spreken wij al vanaf het begin ongeveer, maar hebben beide de wens om er ongeveer 2 jaar tussen te hebben, wat betekent dat we na de eerste verjaardag van onze boef gaan beginnen. Ik heb een spiraal, was exact een maand na het verwijderen van vorige zwanger en hoewel ik weet dat dit niks zegt over een volgende keer, maar nog heel even wachten voelt oké, mijn dochter is van 18 juni. Mijn man en ik hadden voordat we ouders werden bedacht dat 2 kinderen fantastisch aantal is, al vanaf de bevalling roep ik dat ik er minimaal 3 wil en nu we opzoek zijn naar een nieuw huis, zegt hij ook steeds vaker; dit wordt misschien wat klein met een derde. Om ons heen zien we best wat leed als het gaat om zwanger (willen) worden en we weten ook echt dat we ons heel gelukkig mogen prijzen dat het nu zo is gegaan, maar geen garantie is voor een volgende keer. Dus vind het wachten ergens ook heel spannend.

Een tweede, moet eerlijk zeggen dat ik er nu nog niet echt aan denk. Lijkt me ook echt pittig, ik vind het nu al echt pittig. Voor haar zou ik wel graag een broertje/zusje willen maar voorlopig nog niet. Eerst even genieten/wennen aan dit nieuwe leven. Nog een weekje en dan alweer een jaar! Moet wel zeggen tijd vliegt voorbij! 

Waauw gefeliciteerd Tulipa!!! Ik hoop dat alles goed gaat!!
Hier toevallig van de week over een tweede gehad, maar als we dan zoals nu een kind hebben die al de hele avond niet naar bed wil en weer gaat staan en mama roept dan denk ik laat maar even. 

Terug
Bovenaan