Wij doen inderdaad kaartspelletjes ? qwirkel (soort rummycub) en port royal vind ik leuk en duren niet zo lang. En niet heeel veel nadenken, ook handig als je moe bent...
In principe zeggen ze dat kunstvoeding en borstvoeding na een jaar niet meer nodig zijn natuurlijk. Dus gewone melk, thee, water, diksap(als hij maar iets drinkt zeg maar) is ook prima. En dan inderdaad die paar happen pap.. ik gooide ook borstvoeding door het avondeten, door de pannenkoeken (voor m'n dochter dan, niet m'n eigen), door prakjes groente die ze er dan bij kreeg, door het fruit, smoothie, pastasaus(ja echt).. echt afzien is het. Gelukkig hoefde ik geen nachten weg, maar in principe moet het wel kunnen. Je kan het ook proberen natuurlijk, gewoon naar oma brengen, bij het brengen bijvoorbeeld om 7 uur of zo dan nog een borstvoeding.. soms pikken ze dat soort dingen van oma wel. En anders haal je hem 's ochtends redelijk vroeg weer op. Als oma het tenminste ziet zitten natuurlijk.
En als je vroeg weg bent en laat thuis komt hij misschien in de nacht nog een keer? Als hij toch al vaak slecht slaapt? Hij klinkt echt als m'n dochter