Ik heb ook een tijdje meegeschreven op het andere topic, maar na de geboorte van onze kleine man, ben ik precies op een andere planeet beland. Pas weken na de bevalling dacht ik eraan hier nog eens te komen piepen.
Morgen is onze jongen al 10 weken oud! En volgende week moet ik terug aan de slag, en moet hij naar het kinderdagverblijf. Op zich ben ik er wel klaar voor om terug te gaan werken. Alleen het besef dat we nu wel veel van zijn ontwikkelingen zullen moeten missen, vind ik moeiiljk. Langer thuisblijven is helaas geen optie.
We zoeken zo ook een beetje ons ritme. Hij krijgt zijn laatste fles tussen 21 en 22 uur, en komt dan meestal een uurtje of 8 later. Ik moet er zometeen nog naartoe, en kruip dan zelf ook snel in bed, dan heb ik toch ook nog een uur of 7 slaap. Dat lijkt me nog wel te doen eens ik terug werk ook 🙂. De laatste dagen komt hij wel niet meer echt wakker voor die laatste fles, maar als we hem wakker maken, drinkt hij nog best wel veel... Als we hem niet wakker maken, geraakt hij ook maar aan 4 flesjes per dag... Toch even aan de vroedvrouw om advies vragen 🙂.