Baby’s geboren mei / juni 2019

Wat genieten we hier! Meisje van 8 weken lacht steeds meer en slaapt steeds  beter, zo leuk en fijn! 
Wat betreft bijnamen; bij geboorte was het een ukkie, echt een poppetje om te zien en vandaar dat we haar popje noemde. Inmiddels heeft ze lekker veel vetjes en noemen we haar dropje popje of propje?. Ook hummeltje of gewoon meisje, liefje.. Ze lijkt inmiddels af en toe wat ontdeugend (je vrolijk aankijken en speen eruit gooien of heel zielig huilen en gaan lachen als we kijken), dus boefje en draakje komen ook al geregeld voorbij?

Welkom Désiré! 
Hier is hij de hele tijd aan het lachen. Lekker vrolijk mannetje. Maandag helaas weer de vaccinatie, daar zie ik wel tegenop alweer .. hopelijk nu minder last :)

Oeh duimen zwanger yes! Aaron moet 26/8 weer maar hij gaat dan alleen met zn papa omdat ik moet werken. Ben benieuwd.
Momenteel zijn wij in het ziekenhuis met Aaron. Er moest een echo worden gemaakt van zn heupen omdat hij in stuit lag. En dan bepalen ze of zn heupgewricht goed is ontwikkeld. Zo niet dan moet hij in een spreidbroek maar dat hoop ik niet! Echo net gehad, vond meneer reuze interessant. Lag lief mee te kijken op de monitor en gaf geen kik. Ik ben trots. Nu nog hopen op een goede uitslag. In de tussentijd slaapt ie lekker in de draagzak bij mama ?

Wanneer komt de uitslag veraa?
Wij moeten 28 augustus voor de echo. Bij mijn dochter kreeg ik de uitslag meteen dus dat verwachtte ik nu weer..

Ja uitslag kwam meteen... Dwz we moesten van radiologie doorlopen naar afdeling kindergeneeskunde. Daar hadden we afspraak met de kinderarts. Uitslag was goed! Heupen zagen er goed uit. Ze vond hem een lekker spekkie haha en dat terwijl hij met zn gewicht op de nullijn zit. Maar dat schijnt door de borstvoeding te komen. Hij is ook weer helemaal nagekeken door de arts en helemaal goedgekeurd. Toch altijd fijn om te horen! En hij is zoo lief geweest!

Nou... ik ben op controle geweest vandaag. Het bloeden is eindelijk gestopt deze week, maar ze wilde toch even een echo maken. “Hmmm dat is interessant.... “ zei ze tegen de stagiaire... Bij een placentarest is het baarmoederslijmvlies normaal gesproken heel onrustig, maar dat was bij mij mooi egaal en dun. Alleen zag ze dus wel ‘ieys’ Zitten dat wit werd op de echo. Hoogstwaarschijnlijk toch een klein stukje placenta. Ik krijg de 27e een hysteroscopie waarbij ze met een cameraatje gaan kijken. Daarna waarschijnlijk de 30e een myosure waarbij ze met een happertje het weefsel weg gaan halen. Schijnt niet prettig te zijn, maar volgens de gyn hoef je er na een bevalling “niet zó bang meer voor te zijn” omdat de doorgang wat ruimer is. Jaja... we zijn er weer mooi klaar mee! Maar goed, fijn dat het is ontdekt en weg kan worden gehaald.

Terug
Bovenaan