Baby’s geboren mei / juni 2019

Ohh Tulipaa wat balen! Daar ben je dan idd mooi klaar mee.. Als je ergens niet aan moet denken is gefreutel down under na een bevalling.. Hopen dat het meevalt!
ik ben mijn laatste dagen aan het aftellen, donderdag weer werken. Dinsdag is Dex naar de gastouder geweest om te wennen. Heeft het super gedaan. Alleen vanaf de middag huilerig, niet vrolijk, korte slaapjes met veel geluiden en in de nacht veel wakker.. Waarschijnlijk van alle indrukken.. Dinsdag gaat hij weer een halve dag wennen, hoop dat het meevalt. Vond het zo zielig, dan te bedenken dat hij donderdag een hele dag moet.. slik. 
Gastouder zei dat hij erg snel schrikt. Was mij maandag al opgevallen met winkelen, een klat zei goeiedag tegen het personeel en meneer sliep, krijsen van de schrik. Toen mijn moeder moest hoesten terwijl hij relaxed lag schrok hij ook zo. Hij krijst dan echt en is ontroostbaar.. snap het niet zo goed, in huis zijn veel geluiden als hij slaapt, ook wordt er gewoon gesproken etc.. vind het zo sneu ?

Hè Tulipa, wat balen! Nou moet ik zeggen; heb vandaag spiraaltje laten zetten en dat was vorige keer écht geen pretje, dus toen verloskundige zei dat het na de bevalling wel mee zou vallen, dacht ik nog ‘t zal wel, maar viel zeker mee. Hopelijk bij jou ook!
Wat balen dat je zoontje zo erg schrikt, is het echt nog de reflex? Succes! 

Oh tulipa jeetje het is allemaal wat. Dat heb je goed aangevoeld dus. 
Ik heb nog 2 weken vakantie achter mijn verlof geplakt, maar het gaat wel heel snel. Moet er nog even niet aan denken om weer aan het werk te gaan. 

Een tijdje niet op het forum geweest. Ik noem hem vaak spruitje smurf of boefje. Verder gaat het hier prima. Hij is voor het eerst gaan logeren en dat ging ook goed. We vonden het alleen wel heel gek dat hij er niet was toen we thuis kwamen en vanochtend met wakker worden. Hij slaapt veel, drinkt goed en als hij wakker is hebben we een heel vrolijk mannetje die zelf kan spelen in zijn babygym of in de box maar ook lekker ligt te 'kletsen' met ons.
Wel vervelend Tulipa maar ook fijn dat je wel geholpen kan worden.
Zwangeryes succes weer met de prikjes. Verschrikkelijk. Gelukkig hoef ik pas over een klein maandje weer. 

Shit Tulipaa mooi balen. Ik dacht eerst dat je een keizersnede had gehad dus dan was de kans op placentarest heel klein maar zo te lezen is dat niet het geval. Succes alvast met de komende afspraken!

Nog meer mensen die zo slecht naar de wc kunnen voor de grote boodschap. Had hier tijdens de zwangerschap movicolon voor, gebruikt tot 30 weken. Durf dat nu niet te gebruiken ivm bv. Al zou het volgens het therapeutisch kompas niet over gaan in de moedermelk.

[quote quote=10235165]Nog meer mensen die zo slecht naar de wc kunnen voor de grote boodschap. Had hier tijdens de zwangerschap movicolon voor, gebruikt tot 30 weken. Durf dat nu niet te gebruiken ivm bv. Al zou het volgens het therapeutisch kompas niet over gaan in de moedermelk.[/quote]
Had ik ook, meteen huisarts bellen morgen! Ik deed dat pas na 2 weken met pijn (alsof je steeds opnieuw moet bevallen). Kreeg meteen microlax (diy klysma) en movicolon voorgeschreven. Kon na klysma meteen een keer goed naar het toilet, wat een opluchting! Door movicolon werd het allemaal wat dunner, ook fijn. Ik geef volledig bv, beide waren geen probleem en heb bij mijn dochter geen verschil gemerkt. Na anderhalve week stopte ik met movicolon, omdat ik dacht dat het wel prima was, maar erna toch nog even om de dag zakje gebruikt. Gaat nu gewoon goed.
Sterkte! 

Terug
Bovenaan