Baby’s geboren mei / juni 2019

Hahaha veraa lekker dan :p. Ik heb al een kolf, gebruik het liefste mijn handkolf ?
Confetti ook bijna 42 weken, vermoeiend was dat he! Wat rot zo'n arm kleintje met reflux en veel huilen zeg, gelukkig wordt het nu beter.
Hier ook de tip: kijk wanneer je kan, en neem echt je tijd. Inderdaad drie keer 20 minuten ook echt gaan zitten. Wekker zetten is een goede tip! En een fijne stoel zoeken. Ik neem aan dat er een ruimte vrij is maar als je lekker kan zitten scheelt dat al een hoop vond ik. En inderdaad lekker scrollen door je mobiel als afleiding, foto's kijken, serie kijken, allemaal prima. Of een tijdschrift mee of zo.. 
Op het vo zal je wel vrijgepland worden neem ik aan, want je kan moeilijk in een klas kinderen kolven. Heb je het al besproken op je werk/met je roosteraar? Dan kunnen zij misschien ook alvast beter plannen? Wel aangeven wanneer je wil gaan kolven. Beetje de tijden dat je normaal voedt erbij zeggen, voordat je opeens gewoon elke dag een tussenuur krijgt :p

Hahaha veraa lekker dan :p. Ik heb al een kolf, gebruik het liefste mijn handkolf ?
Confetti ook bijna 42 weken, vermoeiend was dat he! Wat rot zo'n arm kleintje met reflux en veel huilen zeg, gelukkig wordt het nu beter.
Hier ook de tip: kijk wanneer je kan, en neem echt je tijd. Inderdaad drie keer 20 minuten ook echt gaan zitten. Wekker zetten is een goede tip! En een fijne stoel zoeken. Ik neem aan dat er een ruimte vrij is maar als je lekker kan zitten scheelt dat al een hoop vond ik. En inderdaad lekker scrollen door je mobiel als afleiding, foto's kijken, serie kijken, allemaal prima. Of een tijdschrift mee of zo.. 
Op het vo zal je wel vrijgepland worden neem ik aan, want je kan moeilijk in een klas kinderen kolven. Heb je het al besproken op je werk/met je roosteraar? Dan kunnen zij misschien ook alvast beter plannen? Wel aangeven wanneer je wil gaan kolven. Beetje de tijden dat je normaal voedt erbij zeggen, voordat je opeens gewoon elke dag een tussenuur krijgt :p

& Vera: wat wil je er voor hebben? Ik heb misschien interesse! Doe nu met handkolf en dat gaat goed, maar moet ook ooit weer gaan werken...
Gaat het goed bij jullie? Al het idee dat het allemaal echt gewend is? Bij ons is het hele new born gevoel inmiddels echt weg (snik!), maar hebben een heerlijk kind dat enorm kan lachen. We vinden haar ook echt groot worden, al zijn we pas een week echt over op maat 56. Vanmiddag weer CB, ben benieuwd wat ze weegt en hoe lang ze is. 
Afgelopen weekend lekker op het strand geweest. We hevben een schaduwtent van decathlon die ooo nog eens redelijk koel blijft, we leggen er een groot kleed voor en in en een hydrofiel en ons meisje ligt wr heerlijk in de slapen. Als ze eenmaal wakker is, is het feest en ligt ze vooral re lachen en kletsen, maar dat is thuis niet anders, echt veel en lang slapen doet ze niet, alsof ze de gezelligheid niet wil missen. De nachten zijn prima, van 22:00-6:00 ongeveer, maar ik kan haar om 6 uur terugleggen en dan slaapt ze nog even. Of ze gaat liggen praten, maar ik slaap dan wel gewoon;).
Hebben jullie nog iets speciaals gedaan met het lekkere weer??

Wij genieten ook van het mooie weer. Het is de eerste zomerweek dat ik niet zwanger of net bevallen ben dus we nemen het er van. We zijn gisteren naar Pairi Daiza geweest, de mooiste dierentuin van Europa (ligt onder Brussel). Echt een aanrader, het is zo mooi daar. De verblijven zien er uit als Aziatische tempels enzo. Klinkt vaag, maar als je even op Google lijkt snap je wel wat ik bedoel Haha. Super leuke dag gehad. Lotte heeft lekker geslapen in de wagen en wat meer gedronken dan normaal, die had nergens last van. Morgenochtend ga ik naar het openluchtzwembad met mijn zus en Lotte. Wij lekker zwemmen en Lotte lekker slapen in de schaduw. Kan ik meteen mijn badpak testen dat ik voor het babyzwemmen en de vakantie heb gekocht. Ik had twee bikini’s, maar die zijn nu met borstvoeding veel te klein ☺️?

Het gaat inderdaad heel hard. Newborn is er meestal wel af. Totdat hij weer heel lief in elkaar ligt. Ons mannetje is voor het eerst ziek (geweest.) Hij was snip en snipverkouden. Hele neus zat dicht dus zijn hoofdeinde ligt omhoog en aan de neusdruppels. Zo zielig!! Verder lekker in een zwembadje in zijn nekfloat gelegen en morgen weer in een badje. Lijkt hij allemaal steeds leuker en interessanter te vinden. Verder een slaapkoppie die om 22.30 de laatste fles krijgt en ik om 9.00 wakker moet maken. Als hij wakker is, is hij heel vrolijk, lacht veel en maakt kreetjes en klanken.Gelukkig nog een tijdje verlof dus nog maar even een vakantie geboekt. Echt super veel zin in. Tnx voor de dierentuin tip Tulipa. Wij zijn er gek op. Vorige week naar Blijdorp geweest maar hij sliep bijna de hele.tijd. En in sep op vakantie naar dierentuin Beekse Bergen.

Ah leuk jippie! Waar gaan jullie heen? Wij vertrekken maandag voor twee weken naar Saarburg. Heb er ook onwijs veel zin in! 
Pairi Daiza ga je echt geweldig vinden! Trek er maar gerust de hele dag voor uit!
Wanneer moet jij weer aan de slag? Ik start acht oktober weer, net voor de herfstvakantie. Ben afgelopen vrijdag even gaan lunchen op school en dat was toch wel weer heel gezellig. Ik heb best zin om weer te gaan starten, maar eerst lekker nog even op vakantie!

Tulipa ik moet 7 oktober weer beginnen dus 2 weken voor de herfstvakantie. Lekker dat we de zomervakantie er nog bij hebben he?! Heerlijk dat jullie 2 weken weggaan! Ook een zwembad in de buurt? Wij gaan een midweek naar Beekse Bergen. Hebben een huisje aan de Savanne dus de hele dag door dieren in de buurt van ons terras. Ik ga Pairi Daiza zeker even opschrijven om eens naar toe te gaan!

Tulipa ik moet 7 oktober weer beginnen dus 2 weken voor de herfstvakantie. Lekker dat we de zomervakantie er nog bij hebben he?! Heerlijk dat jullie 2 weken weggaan! Ook een zwembad in de buurt? Wij gaan een midweek naar Beekse Bergen. Hebben een huisje aan de Savanne dus de hele dag door dieren in de buurt van ons terras. Ik ga Pairi Daiza zeker even opschrijven om eens naar toe te gaan!

Terug
Bovenaan