Baby’s geboren mei / juni 2019

Wij hebben hier ook vaak lekjes 's nachts... (laatste voeding tussen 20 en 21, en slaapt dan bijna het klokje rond). 
Groentenpap hebben we al geprobeerd maar was niet echt een succes. Na een paar dagen raadde de vroedvrouw aan om eens een weekje of 2 te wachten. Zaterdag gaan we er terug voor! :)

Ja stuwing is een bitch voor mij. Maar dat heb ik liever dan die enorme productiedip met 4-4,5 maand waar je het over hebt. Hadden wij ook. Echt gedoe.
Ik ga het gewoon eens proberen om die van 22u over te slaan. Ik maakte hem dan ook niet wakker hoor (doe ik ook niet aan), maar legde hem gewoon slapend aan. Ging prima haha! 
Hier wisselt schema ook soms. Maar in de basis zijn dit de globale tijden ?.
Succes met de groente Mie! Ben benieuwd of het dit keer goed gaat...!

Oh slapend aanleggen kan natuurlijk ook ja :p ik ben benieuwd hoe het gaat.. 
Hier wil meneer toevallig net niet zijn middagslaapje doen ;( net een half uurtje geslapen maar ik krijg hem er niet meer in.. dan schuift alles lekker op weer... Maja, go with the flow :p 

Fantastische nacht gehad.....not. 
Voeding van 22u dus overgeslagen en hij kwam om 01:30. Prima. Maar om 03:15 lag ie weer te huilen. Troosten hielp niet dus toch weer aan de borst. Hele grote slokken! Eerder loshalen was huilen dus tja dan maar doorgaan. Daarna slapend teruggelegd. Weer huilen. Bleek hij compleet nat weer te zijn. Superzielig. Dus daardoor was hij wakker geworden ?.
Wie geeft de verlossende tip....

Net ook even cb gebeld. Toch terug naar kleinere maat luier zodat het beter zit. Evt andere luiers proberen en om 22u nog een keer verschonen. Voeding overslaan kon... Maar als ie dan 2x snachts kwam toch maar beter niet want dan gaat hij het dus inhalen...

Ja dat heeft geen zin dan om die over te slaan.. kleine en grote luier over elkaar heen hoor ik ook wel eens.. 
Of de luier andersom hoor ik soms, maar dat lijkt me meer voor buik slapers.
Had je dan ook verschoond om 1:30? Ik zou dan ook maar in de nacht gaan verschonen inderdaad..

Doe je trouwens al twee lagen om het matras heen? Scheelt werk in de nacht. Ik heb een waterdichte molton, gewone hoes, nog een waterdichte molton en dan nog een gewone hoes 

Had nog geen extra lagen om de matras heen nee. Meestal maar een klein plekje nat in het matras en dat ontdekten we meestal pas bij het opstaan. De romper en het slaapzakje en de hydrofiel (die had ik wel extra neergelegd) namen het meeste op.
Gisteravond verschoont om 22u. Drama. 1 plasje erin en een huilend ventje... Dat doen we dus niet meer. Gewoon gevoed om 22 en 4 uur. En een luier 3 om. 
En vanmorgen was hij DROOG! ?. Dus we blijven nog even in de kleine luiers denk ik zo...

Terug
Bovenaan