Baby’s geboren mei / juni 2019

Ik kolf ook tijdens de rapportage en zo.. lekker ontspannen dan, not!
Ik werk met allemaal vrouwen dus dat scheelt qua opmerkingen best wel gelukkig!
'Slaapregressie' heeft hier echt wel een paar weken geduurd en is nu geluuuuukkkig weer beter. Komt nu weer gewoon 1 of 2 keer.5 minuten drinken en dan gaat hij weer slapen
 Veel beter. Maar het komt dus goed ook al geloof je er niet meer in ;)

Ooh Zwanger yes ik hoop het zo.... We zeiden vanmorgen tegen elkaar "het is nu even niet leuk meer". Ik ga ook weer stoppen met de hapjes... Hij heeft nu al 2 nachten buikpijn en rommelende darmpjes gehad en haptook gewoon nog niet goed. Dus gewoon nog niet klaar voor. Duimen dat die slaapregressie wat beter gaat worden dus.... Hij zit daar dan wel 'laat' in, pas bij 5 mnd maar zal wel normaal zijn.
Maar wel fijn om te lezen dat nog meer kleintjes gewoon snachts nog komen. We are not alone! ?. Volgende week ma-di moet mijn man het alleen doen 's nachts want dan ben ik in het buitenland. Ben heel benieuwd hoe dat zal gaan ??
Rot van het kolven trouwens. Niet heel relaxt. En Steefje die opmerkingen.... Vermoeiend gewoon. Hoorde van een vriendin dat ze tegen haar hadden gezegd "jij gaat je kind zeker tot ie 7 is bv geven of niet..." kleintje is 6 mnd. Echt waar bemoei je je mee....

Ik ben ook gestopt met de hapjes na 5 dagen. Ze poepte ineens 4 dagen niet.  Toen ik stopte weer netjes dagelijks. Toch nog niet klaar voor.
En hier ook nog geregeld een nachtvoeding.  Toevallig afgelopen nacht eens een keer pas om 6u!
Ik werk in de zorg, wel grotendeels op kantoor en met veel vrouwen. Krijg alle tijd en alle begrip voor het kolven. Heel erg fijn!

Hallo
Ik ben nieuw op het forum. Wat leuk om alle berichten te lezen. Onze zoon is geboren op 3 juni 2019 via een geplande en gewenste keizersnede. Een natuurlijke bevalling wilde ik nooit meer meemaken.  Iets met trauma.... Geen feestje. Hij heeft een trotse grote zus van 7 . 
Het is een klein Michelin mannetje aan het worden met 2 onderkinnen. Maar o zo heerlijk ventje. Vanaf week 8 volledig flesvoeding en toen is hij ontploft. Hij krijgt tussen 22.00 en 23.00 zijn laatste fles en dan weer rond 7.00 uur. Moet meestal 1x of per2x  nacht zijn speen terug douwen. Kan hij niet zelf. Slaapt dan wel verder. Hij is dol op fruit en op wortel. Verder nog oefenen met hapjes. Slapen overdag is soms 2x en soms 3x.
Maandag begin ik weer met werken en gaat hij voor het eerst naar het kdv. Spannend wel weer.

Hier ook meer nachtstrubbels maar niet zo heftig als bij sommige anderen. Nog steeds de laatste fles rond 22.30 en dan de eerste rond 9.30. Maar meneer wordt wel veel vaker s nachts wakker met een klein huiltje of gebrabbel. Ik hoef er dan gelukkig niet uit. Hij gebruikt ook geen speen dus daarvoor hoef ik ook niet te lopen. We hebben een echte duimer. 'Leuk' om straks af te leren, maarja.
@ Steefje bij mij cb zeiden ze als ze meer eten dan laat je de laatste fles niet vallen maar de fles van rond 11uur en dan vervroeg je de andere flessen wat. Doen wij ook nog niet en geven gewoon 5 voedingen. 

Hier ook een duimer! Tja wat moet je ermee hè! Ik haal die duim wel eens uit z'n mond maar die is zo terug natuurlijk..
Welkom gebruiker ! Succes met werk!

Tijdje geleden dat ik gereageerd heb.. Ik kom even meelezen/reageren  :)
Kyan is nu bijna 4 maanden ? en hij doet het zo goed! In het begin heel pittig gehad maar nu sinds 2 maanden niet meer gelukkig.. Slaapt nu sinds een week door (daarvoor kwam hij 1x per nacht maar sliep daarna gelijk verder) en zijn we bezig met oefen hapjes en dat vind meneer wel wat. Verder lacht en kletst hij ontzettend veel. Hij heeft wel een voorkeur houding waar hij nog steeds fysio voor krijg. Al met al geniet uk ontzettend van mijn kleine man en zijn trotse broer van 4 jaar ??

Hier is de slaapregressie deze week ook begonnen. Ze sliep al een maand of twee door, maar nu toch elke nacht weer een voeding en soms zelfs twee. Dat is wel weer even wennen zeg, zeker in combinatie met werk.
Kolven doen ze bij mij gelukkig totaal niet moeilijk over, alleen het vinden van een geschikte (vrije) ruimte is elke keer weer een uitdaging.
We gaan dit weekend beginnen met hapjes. Wilde eigenlijk vorige week starten, maar toen had ze last van haar darmpjes door de antibiotica voor de oorontsteking. Ze is gelukkig wel helemaal opgeknapt nu dus dit weekend maar eens starten.
Ik dacht trouwens dat ze lang was, maar nu ik al jullie lengtes en gewichten lees is het een mini Haha. Nu vier maanden en een week en ongeveer 65 cm en 5500 gram. Over twee weken weer wegen en meten, ben nu wel benieuwd!
Verder ben ik begonnen met de inkopen voor Sinterklaas en heb ik gisteren een paar kerstsokken voor dr gekocht bij de intratuin. Kijken jullie ook zo uit naar de feestdagen? Misschien komt het doordat we lang op ons meiske hebben moeten wachten, maar ik was me toch trots en blij toen ik voor het eerst een Sint cadeau kocht voor haar! We doen niet te gek hoor, vooral dingen die ze toch nodig heeft en we anders ook wel zouden kopen.

Terug
Bovenaan