Baby’s geboren mei / juni 2019

Ah, hier over twee weken weer naar het cb. Met 4 maanden was ze 62 cm en 5300 gram, geboren met 3,6. Ik zie nu wel echt wat spekkies, dus het zal me niks verbazen als ze nu 6kg weegt! Ze is bijna 5 maanden.
De slaapregressie lijkt alweer iets af te nemen, maar we zitten nog wel steeds met het feit dat ze 7 flessen per dag krijgt. Als ik haar geef, drinkt ze niet meer per fles, dus dn mist ze eigenlijk een hele voeding.. wat n gedoe!
De slaapregressie wordt alweer iets minder gelukkig..

7 voedingen is toch ook weer niet zo heel gek? Daar zit ik ook wel aan..
Pff allemaal aan de 'slaapregressie'.  Zo heftig :(
En wat leuk Sinterklaas inkopen! :D

Supertoevallig. Hier ook een ziek jongetje. Nog nooit heeft hij zó vreselijk veel en hard gehuild. Zo zielig. De nacht van za op zondag hebben we ieder half uur/uur gezien met z'n tweeën.
Maar bij hem was het op een gegeven moment zo dat hij dus níet meer wilde drinken. Dus toen moesten we naar de HA post om te controleren of er niets ernstigers aan de hand was.
Maar gelukkig niets ernstigs. Wel gewoon een flink virus waar hij ziek van is. Zielig he die kleintjes.... gelukkig drinkt hij nu wel weer alleen spuugt hij het ook weer zo nu en dan uit... :(
Beterschap voor jullie ook zwanger yes!

Ah wat sneu die zieke kleintjes, beterschap!
Wij zijn vandaag begonnen met een eerste oefenhapje (broccoli), maar het was geen succes... Een vies gezicht en daarna kokhalzen en spugen. Was dat bij jullie ook zo?

Ah niet tof zieke baby's! Hier gelukkig (nog?) geen last van
tulipaa, onze kleine meid van nu 5 maanden eet vanaf t eerste moment alles met liefde op! Werkelijk elke groente en fruit gaat direct goed naar binnen. Maar hoor om me heen vaak zat andere verhalen hoor. Als ze er niet aan toe zijn, gewoon later nog eens proberen!

O wel wat anders, wat misschien iemand herkent..?
sinds vannacht is onze dame superveel aan het plassen. Alle luiers lekker door. Nooit eerder gehad! Ook in de nacht met dr extra grote nachtluier. Heel vreemd ineens. Elke twee uur moeten we echt een nieuwe luier om doen, vandaag al 3 ongelukjes gehad ?

Hier afgelopen week ook een zieke baby en mee naar de HA geweest.. Idd veel huilen, gelukkig maar (!!!!!) 1 nacht op geweest.. Wat sloopt dat zeg.. 
Zat ineens vol vlekjes die ik niet bij n bepaalde kinderziekte gelinkt kreeg.. Dus ff laten checken, was gewoon een virus. 2 dagen verlof opgepakt en lekker met hem geknuffeld. Maar mijn god, wat ben je na zo’n dagen blij als je mag gaan werken haha.. 
De hapjes gaan nu goed, vandaag voor het eerst fruit. Net weer een ronde bloemkool met aardappel gemaakt.. Hoevaak geven jullie aardappel? Hier in Belgie raden ze aan niet vaker dan 1x per week.. 
Hebben jullie ook van die mega zoetsappige momenten? Dan kijkt of lacht hij en dan realiseer ik me ineens weer hoeveel ik van hem ben gaan houden ik die korte tijd.. Vandaag zei mijn partner dat ik meer van de kleine hou dan van hem haha.. Denk dat het gewoon een andere manier van houden van is. Hoewel... haha.. 
Vervelend dat op sommige werkplekken weinig rekening wordt gehouden of vervelende opmerkingen worden gegeven.. 

Terug
Bovenaan