Baby’s geboren mei / juni 2019

O, de luier ellende hoor ik vaker. Hier (nog) geen last van gelukkig..
Welke luiers gebruiken jullie? Ik ben overgegaan naar Etos luiers. Had bij pampers het idee dat ze echt in rap tempo vol zaten. Soms wel 2/3x verschonen tussen de voedingen door. 

Ik gebruik Pampers premium protection! Bevalt goed, heel soms lekt ze door maar is op 1 hand te tellen. 
Kokhalzen en spugen had ik niet bij de eerste hapjes. 
Sinds ik weer terug ben naar 5 voedingen en bedje weer op de oude plek staat slaapt ze weer goed! Soms hoor ik haar rond 6.00 uur maar gaat ze zelf weer slapen. 
Beterschap voor de zieke kindjes! Hier gelukkig (nog) niet meegemaakt. 
Hoe ging het bij jullie met de klok verzetten? Hier lijkt ze er weinig last van te hebben. 

Ik ook geen last van doorlekken met pampers premium protection. Nu hij zoooo veel drinkt verschoon ik wel een keer extra in de nacht... Luier zit dan toch vrij vol :p. (Nu dus :p)
Jullie ook beterschap veraa ;( 

Wees gerust ! Ons zoontje woog met 4 maanden en 1 week 8100 gram bij 67 cm. Zit qua gewicht op de +2, lekker Hollands welvaren noemde ze hem. Op deze leeftijd kan je echt nog niet heel veel verkeerd doen qua voeding. Met uitbreiden van de hapjes gewoon gaan kijken hoe de hoeveelheid in de flessen iets minder kan worden. Lukt hier ook nog niet hoor omdat de hapjes nog heel klein zijn maar heb het idee dat ik kan blijven geven aan dat vreetzakkie van ons haha.

[quote quote=10257680]Fijn om te lezen dat er al 2 baby’s in de buurt komen Wil me niet druk maken en neem wat heb cb zegt sowieso wel met een korreltje zout.. maar toch, ergens, houdt het me bezig..[/quote]
Ik wilde op je reageren maar mislukt haha. Verhaal staat nu hierboven 

Ah wat zielig zieke baby's. Hier ook nog niet. Van de week wat verhoging en hangerig, maar dat was duidelijk van de prikjes. 
Hebben jullie ook zoveel haaruitval.... Echt gek word ik er van. Kom het overal tegen?

Ow die haaruitval is echt vreselijk.. hele plukken heb ik mijn handen ?
Zielig van de zieke babytjes..hier ook een zieke baby.. al vanaf een donderdag diarree. Had wel de huisarts gebeld, maar zolang hij goed blijft drinken, vrolijk blijft is er niks aan de hand.. Ik vind t maar niks.. heb hem net naar de opvang gebracht en gevraagd of ze mij willen bellen als hij weer 2x diarree heeft gehad, dan bel ik weer naar de huisarts.

Poeh, zwangeryes, lijkt me pittig om in de nacht op te moeten om de luier te verschonen.. Of vraagt hij sowieso nog een voeding dan?
Passie, dankje! Dat is ook een flinkerd haha. Ik maak me ook niet echt druk erom.. De hapjes zitten nu op ongeveer 50gr ofzo. Dus denk dat ik nog even moet wachten met minder in de fles geven.. komt goed.. afspraak bij de KA is wel gemaakt; omdat ik sowieso wat vragen heb over zijn reflux en oortjes.. 
Annemieke, haaruitval om van te huilen! Het doucheputje kan ik dagelijks leegmaken en mijn borstel ziet eruit als ik een golden retriever ermee heb geborsteld.. Ik heb gehoord dat je hiervoor je vit B12 moet laten prikken. Dus denk dat ik daar eens een afspraak voor ga maken. Ik krijg echt inhammen waar dunne plekken zijn ontstaan.. Sexy old man coupe’ ?

Terug
Bovenaan