Baby’s geboren mei / juni 2019

Aah mooie lengte en gewicht!
Dat consultatiebureau vind ik maar een aparte instelling. Ik hoor hier zo vaak adviezen die ik nooit krijg. Bij mij was de tip, gewoon niet meer aanbieden snachts. Even laten huilen want het is manipulatief. Ehh... Of je houdt gewoon even lekker je adviezen voor je. 
Anyway wij proberen gewoon dus op gevoel te gaan ? en hij groeit goed verder dus zal wel goedkomen. Ik ga ook zeker nog niet stoppen met de bv...

Zijn er meer kindjes die ineens moeite hebben met inslapen ‘s avonds? Overdags nergens last van. Na de laatste fles die we rond 19.00 geven heeft ze er echt moeite mee. Routine is niet veranderd. Als ze eenmaal diep slaapt dan slaapt ze de nacht door maar soms zijn we ‘s avonds echt wel ff bezig met haar.. 

Ze is overigens bijna 7 mnd. Sprongetje net gehad... zal wel eens fase’ zijn naar zo gek ze had er nooit echt moeite mee

Hier gaat het avondslaap ook ineens moeizaam en ik moet ook wel wat moeite doen. Maar... we hebben tandje nummer 2 door, morgen hoogtepunt van de sprong en hij heeft nog steeds oorontsteking dus gisteren toch met antibiotica gestart. Misschien dat dat de reden is..

Haha ja wauw, nu al manipuleren, knappe baby's ;) Hier over het algemeen meer moeite met inslapen, sowieso. maar al een paar maanden dus dat hoort vast niet bij de sprong nu :p 
Beterschap jippie, oorontsteking is zo naar 

Pff zeg dat zwangeryes. Nu al een week. Ik ga morgen de huisarts weer bellen, want onder zijn slaap is het nog steeds dik. Ook blijft hij verkouden en hoest veel. 

Vandaag ben ik begonnen om hem in zijn eigen kamer te laten slapen ipv in de co-sleeper naast ons bed! 
Hij vindt alles mega interessant dus het is elke keer een uitdaging maar uiteindelijk lukt het ! 
Andere moeders die dit al gedaan heb of ook net de wisseling gaan maken? 
Ben wel benieuwd of jullie nog tips hebben. 

Geen tips helaas. Onze smurf slaapt werkelijk altijd overal als ik vind dat het slaaptijd is. In dr eigen bedje. Bij oma en oma. In dr campingbedje als we ergens op visite zijn. Dus hoe we dat doen, uhm, geen idee!
zijn er hier al baby's die vlees of vis krijgen? Werd ons van de week op het cb verteld dat we daar langzaamaan eens mee mogen beginnen (6 mnd is ze nu). Wat geef je ze dan? Gewoon kipfilet of gehakt of zalm ofzo? 

Terug
Bovenaan