Baby’s geboren mei / juni 2019

Hoii!
op advies van CB hebben we de fles van 16.00 weggelaten. Merkten dat ze de vaste voeding niet meer ging eten en ze was erg onrustig ‘s avonds. Ons schema is nu:
7.00-8.00 wordt ze wakker en fles 180+6
9.00-10.30 slapen (dit wisser nog wel eens)
fruithap
12.00-13.00 eerst brood aanbieden en als ze dat niet meer wilt flesje 180+6 bieden we aan maar drinkt minder
Slapen, soms uurtje. Soms 2 uur. 

15.30 geen fles meer gegeven vandaag maar maisstick, broodkorst, water etc. Eventueel gaan we hier nog een klein flesje geven.
17.00 groentehap 200gram eet ze op
18.30 laatste fles 210+7 maar drinkt ze niet altijd op. 

19.00 naar bed en ze gaat sinds 2 dagen weer goed slapen. Denk omdat we meer vaste voedsel geven. Ze is wel erg onrustig in de slaap maar hoeven er niet heen in de nacht. Ze drinkt dus wel minder maar compenseert wel wat met vast voedsel dus ben benieuwd hoe de komende dagen gaan. Tot nu toe goed! 

brood vind ik nog doodeng om te geven dus tips zijn ook voor mij welkom. 

Brood heb ik eerst een paar stukjes gedaan en in de melk gedoopt. Begin was echt maar 3 stukjes. Goed in de zijkanten erin doen, zodat hij leert kauwen. Naar verloop van tijd het brood besmeert met boter. Nu eet hij ong een halve boterham tussen de middag.

Brood heb ik eerst een keer een korstje gegeven, maar daar wist ze toen geen raad mee haha. Stukjes brood wel, die hapt ze vanaf het begin meteen weg. Wij hebben het nooit in de melk gedoopt. Nu eet ze vaak een hele boterham weg, in de ochtend en de middag (het binnenste dan). Als ze klaar is krijgt ze de korstjes om mee te 'spelen' en dan kan ze ze wel opeten haha

Ik gaf gewoon meteen een broodje met pindakaas en die zoog hij dan op ? maar hij eet echt nog niet zo veel hoor, pfoe. Denk een kwart broodje op een dag. En een appel of een banaan. En 30 gram avondeten of zo, hij wil steeds geen groente eten ?. Maar hij is ook al weken ziek, nu weer 39.8 graden koorts. Het houdt echt niet op met hem. Steeds als hij weer een beetje beter wordt dan begint het weer en krijgt hij weer iets anders. En echt enorm hoesten, doet hem ook flink pijn inmiddels

Ik gaf gewoon meteen een broodje met pindakaas en die zoog hij dan op ? maar hij eet echt nog niet zo veel hoor, pfoe. Denk een kwart broodje op een dag. En een appel of een banaan. En 30 gram avondeten of zo, hij wil steeds geen groente eten ?. Maar hij is ook al weken ziek, nu weer 39.8 graden koorts. Het houdt echt niet op met hem. Steeds als hij weer een beetje beter wordt dan begint het weer en krijgt hij weer iets anders. En echt enorm hoesten, doet hem ook flink pijn inmiddels

Kae is ook al bijna 3 weken verkouden. Dan lijkt het beter te gaan en wordt het weer erger. Sinds 2 dagen ook flink aan het hoesten nu. Echt zo erg! Maar ze blijft gelukkig vrolijk. 

Zwanger yes en Steefje, wat vervelend voor jullie kleintjes! 
Hier ook heel erg aan het hoesten, vandaag zo heftig dat hij er bijna in bleef en vervolgens alles eruit spuugde! 
Vind die hoest vrij heftig! 
Hopen dat ze snel weer beter zijn!

Terug
Bovenaan