Baby’s geboren mei / juni 2019

Mama D: hier ook soms 3 voedingen maar we bekijken het per dag! We zitten echt in de overgang. Op advies van CB zijn we het dus gaan proberen. 

WvH ook hier soms 2 dutjes per dag. Soms trekt ze het door van 15.30 tot 18.30 laatste fles maar dan valt ze vaak al in slaap. Dus ook dit per dag bekijken. 

Hier nog 3 slaapjes op een dag en 4 flessen. Qua fruit en groente kijk ik hoeveel hij wil. Brood heb ik nu nog niet actief gedaan, ga ik komende week weer is proberen. 
Ik was gisteren best wel in paniek na zijn heftige hoest ui inclusief spugen en zware ademhaling dat ik de huisartsenpost heb gebeld ? Gelukkig hoefde ik me geen zorgen te maken. Voelde me eigenlijk een nogal overbezorgde moeder maar wilde het toch even checken..?

Hai allemaal!
Ik dacht, laat ik ook maar weer eens reageren. In m'n zwangerschap dus heel actief geweest op dit forum en vlak na m'n bevalling ook. 

Even kleine reminder; moeder van Nora, geboren op 26 mei. Met mij gaat t helaas nog niet goed. 100% ziekgemeld en begin in januari met revalideren ivm chronische bekkenpijn door m'n zwangerschap. Nora groeit super, zit bovengemiddeld met haar curve! Heb de eerste 3 maanden bv gegeven, maar m'n melk liep terug, en Nora kwam daardoor elke 2 uur (ook 's nachts). Dus overgegaan op de kv en dat was een goede stap!
Maargoed :) Met Nora gaat t de laatste dagen niet top. Veel diarree, dus veel doorlekken. Nog wel 1 nachtvoeding en een ritme creëeren nu is best lastig. Dus die heb ik nog niet echt helaas. Wel redelijk gehad trouwens. Maar gaat ook niet helemaal door mijn lichamelijke gedoe. 
Zit nu op 6 voedingen op een dag, inclusief nacht. Maar ze drinkt ook slecht. Vorige week zaterdag bij de HAP geweest omdat ik me toch wel echt zorgen maakte. Ze was erg wit, spuugde geel en was erg lusteloos. Is "gewoon" een griepje, wat ik persoonlijk lang vind duren. Maar zal wel het overbezorgde moedergevoel zijn?
Het eten wat ik probeer te geven, komt er in alle hevigheid weer uit. Dus ik wacht daar maar mee tot ze weer beter is. Het smaakt haar ook niet allemaal, dus dan vind ik t alleen maar zielig. 
Morgenochtend zou ze naar de opvang gaan, maar dat kijk ik nog even aan. Ze wilt vooral bij me zijn, dus misschien vind ik het dan ook fijner dat ze thuis is.
Zit dus weer thuis, dus kan weer lekker mee kletsen :)

Goedenavond, ik zal mijzelf ook eens voorstellen.

ik ben Joyce, 27 jaar oud en afgelopen 24 mei moeder grworden van Dylan. 
Dylan is geboren met 32-5 weken en 1085 gram. Na 10 weken in 5verschillende ziekenhuizen mocht hij met sonde en sondepomp eindelijk mee naar huis. Inmiddels is Dylan een knappe vent van 61cm en 5700gram. 

Hier vaak slaapjes van 9;30 tot 11 en 1:30 tot 3 (en dan een van die slaapjes duurt 1:uur30 en de andere 2 uur. Maar datvVerschilt
nogal welk slaapje dat is :p. En daarna krijg ik hem er vaak niet meer in :p 
Maar nu hij zo ziek is slaapt hij weer anders. 
Welkom terug witte chocolade en welkom Joyce! Heftig die vroeggeboorte :(

Wat fijn dat het goed gaat met je mannetje Dylan. Wat een nare start. En wat fantastisch dat je je aan kan sluiten bij het forum.
Kan jullie kleintje ook ineens zo'n harde kkerl opzetten? Hij was nooit van het krijsen maar dat is nu wel anders. Voornamelijk als ik uit beeld loop of als je hem in de box legt. Dit is nooit een probleem geweest. Ik had nog wel zo met hem afgesproken dat hij de relaxte baby was. Zijn zus was heel gevoelig met heftige driftbuien. 
Ja het gaat wel weer over.....het is natuurlijk een faaaaaaaaase.....maar wel even wennen hoor dat gekrijs. De kat vliegt er ook 6 meter van in de lucht. Wat overigens wel weer grappig is.
Deze week is hij eindelijk gaan rollen van b rug naar buik. Mss is hij er een beetje van van slag. Ik ben wel blij dat hij nog even lekker op zijn plekje blijft. De kat uit de kerstboom vissen is wel even genoeg.
Sterkte voor alle snotneusjes en zieke kindjes. Wat dat betreft mag het wel weer lente worden. 

Poeh, Aaron ook beroerd hier. Alles eruit gespuugd vanmorgen en daarna de hele dag veel geslapen en heel veel bij mij willen zijn. Hij had ei gehad vanmorgen maar dat is altijd enorm kokhalzen, vorige keer dat ie zo moest spugen had hij ook ei gehad. Maak me lichtelijk zorgen of het misschien daardoor komt. Maar zelf eet ik alles met ei en daar reageert hij niet op wanneer hij borstvoeding krijgt. Misschien toch toeval?
Wij zitten op 3 slaapjes. Hij wil wel eens maar 2 slaapjes doen op de opvang maar daar vind ik hem nog wat te klein voor. Dus heb tegen de opvang gezegd dat ze hem wel echt weg moeten leggen voor een dutje einde middag. En dat gaat nu dus beter.
Beterschap iedereen!

Terug
Bovenaan