Hai allemaal!
Ik dacht, laat ik ook maar weer eens reageren. In m'n zwangerschap dus heel actief geweest op dit forum en vlak na m'n bevalling ook.
Even kleine reminder; moeder van Nora, geboren op 26 mei. Met mij gaat t helaas nog niet goed. 100% ziekgemeld en begin in januari met revalideren ivm chronische bekkenpijn door m'n zwangerschap. Nora groeit super, zit bovengemiddeld met haar curve! Heb de eerste 3 maanden bv gegeven, maar m'n melk liep terug, en Nora kwam daardoor elke 2 uur (ook 's nachts). Dus overgegaan op de kv en dat was een goede stap!
Maargoed

Met Nora gaat t de laatste dagen niet top. Veel diarree, dus veel doorlekken. Nog wel 1 nachtvoeding en een ritme creëeren nu is best lastig. Dus die heb ik nog niet echt helaas. Wel redelijk gehad trouwens. Maar gaat ook niet helemaal door mijn lichamelijke gedoe.
Zit nu op 6 voedingen op een dag, inclusief nacht. Maar ze drinkt ook slecht. Vorige week zaterdag bij de HAP geweest omdat ik me toch wel echt zorgen maakte. Ze was erg wit, spuugde geel en was erg lusteloos. Is "gewoon" een griepje, wat ik persoonlijk lang vind duren. Maar zal wel het overbezorgde moedergevoel zijn?
Het eten wat ik probeer te geven, komt er in alle hevigheid weer uit. Dus ik wacht daar maar mee tot ze weer beter is. Het smaakt haar ook niet allemaal, dus dan vind ik t alleen maar zielig.
Morgenochtend zou ze naar de opvang gaan, maar dat kijk ik nog even aan. Ze wilt vooral bij me zijn, dus misschien vind ik het dan ook fijner dat ze thuis is.
Zit dus weer thuis, dus kan weer lekker mee kletsen