Baby’s geboren mei / juni 2019

Hier ook weer een snotverkouden kleintje. Vanaf begin oktober valt ze van de ene verkoudheid in de andere en nu idd ook met heel veel hoesten. Ze is gewoon dr stem kwijt en helemaal hees, zo sneu. Wat hier wel goed helpt is samen onder de douche gaan, dan hangt ze er helemaal relaxed bij terwijl al het snot er uit stroomt haha. En vanavond hebben we haar ingesmeerd met Luuf (borst, rug en voetzolen). Tot nu toe werkt het, want ze heeft zich nog niet wakker gehoest.

Tijdje afwezig geweest. Druk druk druk. Maar vorige week gestart met brood. Ik vond het heel spannend.. echt minikorrels met boter gegeven en toen een korstje. Toen 3 dagen zelf niet kunnen geven door werk, maar oppasadresjes ook allemaal geoefend, maar ging niet van harte. Toen donderdag maar eens met een beetje pindakaas gedaan, want dat moest hij toch nog hebben die week. Nou ik wist niet wat ik meemaakte... hij viel mijn vingers gewoon aan en als ik niet snel genoeg een nieuw stukje had, kwam er een huiltje. Gewoon een halve boterham op. Nu doe ik dus elke keer paar puntje pindakaas op een stukje en tussendoor weer 1 zonder, maar gaat nu heel goed. Ook korstjes.

Hier ook snipverkouden met een vieze hoest. Al paar keer overgegeven door het hoesten.
Samen douchen werkt hier idd ook wel, snot loopt eruit maar vrijwel meteen na het douchen zit het weer dicht.. Gister hele dag over de 39 graden koorts, gelukkig nu wel weer weg. 

Vanmorgen was dan voor ons het eerste brood momentje. Nouuuu we wachten nog wel n paar weken.. Hij verslikte zich, kokhalzen en een hoestbui waar je u tegen zegt.. 
zijn jullie van plan (of al bezig) om terug te gaan naar 3 flessen? Hij kan hier makkelijk 200gr groente en fruit op, maar zolang hij nog 4 flessen heeft krijgt hij nog minder.. Volgende week maandag wordt hij 7 maanden, dus dan zou het ook ‘passend’ zijn.. Maar merk dat ik het voel als ‘weer een moment met hem afgeven’. Fles drinken is zo’n fijn momentje op schoot, lekker knuffelen.. Wat hij zo steeds minder wil, spelen is leuker haha

Haha ik geef met borstvoeding nog steeds zo'n 7 voedingen dus kan niet helpen. 
Douchen werkt inderdaad maar heel kort hier :(

Wat rot zeg dat alle baby's zo ziek zijn hier :( bah. Beterschap en sterkte allemaal

Hoi allemaal, zijn er al kindjes over naar 2 dutjes per dag? 
Wij vandaag voor het eerst van 10 tot 11.30 en van 14.30 tot 16u. 
Ben benieuwd of jullie al 2 dutjes hebben en op welke tijden? 
Fijne zondag 

Terug
Bovenaan