Baby’s geboren mei / juni 2019

Hier ook een krijsend mannetje zodra ik uit beeld loop. Schijnt dat ze rond de 7e maand eenkennig kunnen worden. Fase zullen we maar zeggen inderdaad! 

Bij Dylan zou ik alles kwa leeftijd moeten corrigeren. Ik was 14juli uitgerekend, maar ik kan niet zeggen dat hij “achterloopt” kwa ontwikkeling. 

krijsen doet hij niet. Het is eigenlijk een kind uit een boekje. Doet precies wat hij moet doen en huilt alleen bij een volle broek of als het tijd is voor eten. Sprongetjes daar merk ik ook niets aan bij hem. 

Welkom terug witte chocolade! Balen dat het qua gezondheid minder gaat. Het is heftig geweest hè. Gek idee dat het allemaal alweer een half jaar geleden was dat we zaten te 'wachten' op de komst van alle baby's. Leuk om van je te horen.

Annemiekke; thanks voor je leuke reactie :)
Denk vaak terug over de bevalling en de kraamtijd. Heb er zo van genoten. Vind dat de tijd toch wel heel snel gaat. De kleine baby is echt weg. Heb echt wel heimwee naar de kraamtijd, dat ze alleen maar lekker bij je wilt liggen en lekker slapen. Hebben jullie dat ook??
Geniet nu ook heel erg hoor, dat is het niet :) Elke fase heeft wel wat. T is zo'n heerlijk blij ei?

Welkom terug witte chocolade! Ik mis die tijd ook hoor. Vandaag is ons hummeltje precies een half jaar. Gisterenavond lag ik in bed en dacht ik... een half jaar geleden waren nu de weeën net begonnen. Ik vond het ook zó bijzonder die eerste weken. De wereld lijkt stil te staan en iedereen is zo lief voor jou en je kindje. Ik vond dat heel speciaal. Lotte is nog steeds de kleinste bij het zwemmen en bij de opvang, maar ik zag dat er in januari weer drie nieuwe baby's starten (op andere dagen) die dan 3 maanden zijn. Het gaat gewoon allemaal door en ze schuift door in de rij. Soms kan ik daar wel melancholisch over zijn, maar meestal geniet ik van alles wat ze bij heeft geleerd en het echte contact dat we nu hebben. Ze is nu in de fase dat ze heel blij is wanneer ze ons 's nachts als ze wakker wordt of bij thuiskomst ziet. Dan pakt ze mijn gezicht vast (en als ik pech heb mijn haar) en duwt ze haar gezichtje met dr mond wagenwijd open tegen mijn gezicht, dan smelt je toch? Na zo'n begroeting heb ik alleen altijd wel even een doek nodig om me af te drogen hahaha.
Vanmorgen moesten we voor controle naar het CB. 68,7 cm en 6410 gram is ze nu, een fijn, beweeglijk poppetje, maar ze volgt wel haar eigen lijntje. Onvoorstelbaar wat een verschil dat kan zijn. Na ons kwam er een jongetje van twee weken jonger en die was 1,5 keer zo groot. Ik dacht dat hij een maand of acht was :-D De kindjes bij het zwemmen vind ik ook al echt groot, terwijl die toch niet veel schelen in leeftijd. Het is maar net wat je gewend bent hè, want die andere moeders vinden ons dotje waarschijnlijk maar een ukkepuk. :-D

Hallo mama's. Mag ik gezellig met jullie mee schrijven?
Mijn naam is Sandra. 16 mei ben ik trotse moeder geworden van onze 2ling meiden Dana en Evi. Ik heb een ziekenhuis bevalling gehad met een inleiding. Alles ging goed en heb het zonder pijnstilling gered. Tis een pittige job naast onze eerste dochter van 7 jaar. Een ritme hebben we nog niet echt. Dat kan van week tot week weer veranderen. Lijkt me leuk om met jullie te kletsen over de ontwikkelingen van onze wondertjes. 

Mijn naam is Sandra. 16 mei ben ik trotse moeder geworden van onze 2ling meiden Dana en Evi. Ik heb een ziekenhuis bevalling gehad met een inleiding. Alles ging goed en heb het zonder pijnstilling gered. Tis een pittige job naast onze eerste dochter van 7 jaar. Een ritme hebben we nog niet echt. Dat kan van week tot week weer veranderen. Lijkt me leuk om met jullie te kletsen over de ontwikkelingen van onze wondertjes. 

Terug
Bovenaan