Baby’s geboren mei / juni 2019

Hier lijkt het ritme er weer een beetje in.. 
Ook een buikslaper en inderdaad zijn hoofd stoten, maar ik wil niets tegen die rand aandoen.
Jaxx heeft alleen overdag bij z'n middagslaapje dat hij na 30 min weer klaarwakker is. In de avond heeft hij dat niet.

Dex sliep vanaf 6 weken op zijn zij en vanaf ongeveer 3,5 maand op zijn buik. Zij was ivm reflux en overdag legde ik hem toen al vaker op zijn buik omdat hij dan wel sliep. Plus dat ik toen in de nacht ‘m hoorde stikken in zijn melk wat terug kwam (verhaal toen hier geschreven).. 
Dat tutje wat uit bed valt is zo herkenbaar, hier moesten we geregeld voor eruit. Nu van Happyhorse zo’n speenknuffel, ideaal want nu hoeven we er niet meer uit. Meneer slaapt van 19-19:30 tot ongeveer 6:30/7u..
hier zit meneer alleen nog maar op handen en knieën, heen en weer wiegend.. Benieuwd hoe lang het nog gaat duren voordat hij kruipt.. probeert ook in zit stand te komen vanuit liggen, maar dit lukt voor de helft.. Hij ligt er dan als een zwembroeken model bij, op zijn zij ondersteund op 1 arm ?? hoe lopen de ontwikkelingen bij jullie?

Haha mama D ik moest lachen om je zwembroekenmodel. Ik zie het zó voor me ?.
Aaron komt nog niet in de buurt van kruipen of tijgeren. Hij wil wel maar snapt het niet. Ligt dus als een vis op het droge op zn buik te hopsen. Wel met benen en armen tegelijk de lucht in. Ziet er ook heel grappig uit. En op schoot wil hij staan... Maargoed eigenlijk kan hij nog niet zoveel... Ook niet los zitten (wel in kinderstoel).

De ontwikkeling gaat hier veeeeels te snel ? mevrouw heeft zich voor het eerst opgetrokken in de box tot stand. En sinds afgelopen week loopt ze aan je vingers het hele huis door. Ze wil niet meer kruipen of stilzitten haha. Zelf tot zit komen deed ze al even, of vanuit zit weer terug naar de kruip. Dametje gaat veel te vlot..
verder beginnen er eindelijk haartjes te groeien bij ons meisje hihi ? veel leuker dan zo'n kaal koppie. Over haren gesproken: mijn eigen haren waren flink uitgevallen een paar maanden geleden. Wist dat dat stond te gebeuren. Maar niet nagedacht dat dat natuurlijk ook weer aangroeit. Resultaat: ik heb echt van die lelijke korte plukjes haar op mn haargrens ? ziet er niet uit!!

Veraa, dat is voor volwassenen best een pittige oefening in de sportschool.. probeer maar eens 20x die vis op het droge te doen ? vond ikverschrikkelijk.. Maar bij die kleintjes is dat idd heel leuk ?
ananasss, ze gaat wel heel erg hard zeg! Jeetje mina haha.. 

die haren ? ik ben zo intens gelukkig met due korte haren op mijn haargrens.. Ik had echt inhammen waar je u tegen zegt.. Dus kort of niet, er zit weer iets ?

Hier hetzelfde als bij Vera, op de buik liggen en armen en benen omhoog. Rollen nog steeds niet maar mevrouw kan soms al zelfstandig zitten!! Rollen slaat ze denk ik gewoon over. Zitten in de kinderstoel gaat ook goed, maar nu dus ook al par tellen op de grond of op de bank!
Wouw optrekken en aan de vingers lopen dat is echt al knap! Wat gaat dat snel! 

Hier sinds een paar dagen wat droge vlekjes op de armpjes. Het jeukt ook bij haar want op haar buik krapt ze er steeds aan. Morgen maar eens de HA bellen. Meerdere die dit hebben gehad?

Hier zijn de nachten ook nog steeds onrustig en sinds een week is madame rond half negen s avonds ook ineens klaarwakker en zit ze dus een uurtje beneden. Ze slaapt dan s ochtends gelukkig wel tot half zeven, zeven uur (was een tijdje half zes, zes uur) dus dat is wel een vooruitgang. Zelfstandig zitten lukt hier nog niet helemaal, maar het begin is er. Tijgeren doet ze ook nog niet, maar ze schuift op haar buik wel lekker in de rondte op de gladde vloer en rolt om en om dus ze komt soms waar ze wezen moet, maar zeker zo vaak ook niet haha. Staan op schoot doet ze nu ook af en toe. Sinds ze in de kinderstoel zit gaan de hapjes ineens er in als koek. 

Terug
Bovenaan