Baby’s geboren mei / juni 2019

Ik 'moest' van het consultatiebureau juist de pap met een lepel geven. (Ontbijt) De eerste keer had meneer daar geen geduld voor, dus nu geef ik een halve fles en van de andere helft maak ik pap met een lepel dus en dat gaat goed. Heb ook echt het idee dat het langer een verzadigd gevoel geeft. 

Zijn er nog andere moeders met kindjes van 8 maanden oud die nog steeds hazenslaapjes doen? Het ging een maandje goed, waarbij er 2x een uurtje werd geslapen. Maar nu zitten we weer sinds 2 weken op 4x 30 minuten meestal. 8 maanden slaapregressie? 

Al dames die aan een tweede denken... mag ik vragen hoe oud jullie zijn? Ik ben 28 en totaal nog niet bezig met weer een zwangerschap. Maar ja de tijd tikt door, nu wel aan het denken gezet?

MFE, hier sinds paar dagen ook hazenslaapjes overdag! Normaal ook soms 2 x 2 uur maar nu echt niet meer. 
meerdere kindjes van 8 maanden die in de avond/nacht heel erg dromen/nachtmerries hebben? Als ik haar oppak en even troost dan slaapt ze weer verder. Gisteren 4 keer geweest (2100 / 22.15 / 00.00 / 01.30). Erna sliep ze tot 7.15. Of is dit een slaapregressie? Soms denk ik laten liggen zodat ze zelf weer in slaap valt naar ga er dan toch maar weer heen. 

Ik ben 26 en denk wel aan een 2e. Heb alleen chronische bekkenpijn sinds mijn zwangerschap. Eind februari revalideren en dan maar hopen dat ik weer een deel van mijn leven terug krijg als voor mn zwangerschap. Maar hebben de laatste tijd veel mensen in de omgeving gehad waarbij de zwangerschap niet goed is gegaan dus we weten niet of we het risico willen lopen zegmaar. 
Dus we weten het niet zo goed. 

Onze lieve kindjes zitten ook weer in een sprongetje. Dus dat verklaart wel het eea aan onrust, iig bij mijn kindje. Raar slaapgedrag, veel spugen.
Mijn draak ligt nu ook weer lekker op dr buik te spelen in bed? Mooi klote want moet echt slapen..

Steefje,  dat dromen ken ik wel. Althans mijn dochter begon soms in haar slaap plots heel hard te huilen. Vaak ook nog met de ogen dicht. Meestal was speentje voldoende (Die ze normaal nooit wil). Ze heeft het nu niet meer trouwens.
Ik ben 33 en mijn vriend 36. Onze dochter is de eerste, hebben bewust niet eerder voor kinderen gekozen.  Hebben wel gevoel dat de leeftijd een keer gaat tellen, zeker als we er meer dan twee willen (als ons dat gegund is).

Wij denken ook al aan een 2de, en willen omwille van onze leeftijd niet te lang meer wachten. Ik ben 36, mijn man 39... Zowel voor de leeftijd tussen de kindjes als onze eigen leeftijd (vooral als ik denk aan later) denk ik dat we best niet te lang meer wachten ;-).

Hier 26 en 26 en ik wil wel graag een derde, maar heb dus nog even tijd
Het heeft ook wel iets handigs als de kinderen op school zitten misschien. 

Terug
Bovenaan