Baby’s geboren mei / juni 2019

Haha hier echt een oude moeke dan in vergelijking met de rest ;-) Ik ben 39 (was 38 toen ons meiske kwam) en mijn vriend is zelfs al 44! Gezien mijn leeftijd werd er snel IUI opgestart en de vierde poging was raak. Wij moeten dus echt wel een beetje haast maken, gelukkig wel een hele makkelijke zwangerschap en bevalling gehad en ik voel me nog hartstikke jong hoor, dus misschien een geruststelling voor sommige van jullie haha. Precies wat Mie zegt, ik wil niet dat onze dochter later voor de zorg van ons opdraagt en los daarvan voelt het heel naar om haar dan 'alleen' achter te laten. Bovendien is mijn eigen zus mijn beste vriendin en ook mijn vriend heeft een goede band met zijn zus. Ik gun dat haar ook heel erg. Die wens voor een tweede is dus eigenlijk sterk gekoppeld aan het dochtertje dat we al hebben. Ik ben zelf bijna acht jaar enig kind geweest en wilde zóóó graag een broertje of zusje. Als het ons gegeven is dan gun ik dat mijn dochter ook en lukt het niet via IUI dan knijpen we ons in de handjes met wat we al wel hebben!

Steefje: hier ook een paar nachten gehad waarbij hij een aantal keer huilend 'wakker' werd en na knuffelen weer in slaap viel. Vannacht was het ineens weer oké en heeft hij geen kik gegeven. 

Hier nog niet bezig met een tweede. Wij gaan komende zomer naar Jamaica en als we terug komen eerst 2 maanden wachten ivm het zika virus. 
Ik ben 30 en mijn man is 39 jaar dus als we een tweede willen gaan wij niet nog 2 jaar wachten. 

Wat fantastisch dat het met IUI gelukt is Tulipaa. Ik ben ook een moeder 'op leeftijd'. In februari word ik 41. Dochter is 7.5 jaar en zoontje 7.5 maanden. 
Dochter wisselt nu haar boventanden en baby krijgt nu zijn boventanden. Grappig. Mijn dochter is trots op haar broertje. Het heeft wel 5 jaar geduurd voordat ik toe was aan nummer 2. Maar het is het beste besluit ever geweest. En ben dankbaar dat het nog gelukt is. Voel mij als een jonge hinde.

Goedemorgen, ik ben 36 en mijn man 39. We hebben 1 zoontje van 8 maanden en willen ook een tweede maar we gaan daar denk ik actief mee aan de slag als ons zoontje 1 is. 

Nog een andere vraag; wat doen jullie als je kindje vroeg wakker is, tussen 5 en 6 en voorheen tussen 7 en 7.30u. 

Hier bijna 33 en mijn partner is 41. Hij heeft er al 2 uit een eerdere relatie. Ik zou denk ik nog een 2de willen, hij niet (echt).. Ik snap hem wel, maar weet niet wat dat uiteindelijk gaat betekenen.. Vind dat erg lastig. 

vanmiddag weer naar de KA, voor opvolging van zijn lengte, ben benieuwd hoe groot/zwaar hij nu is, volgens mij niet groter dan normaal voor 8 mnd..

Even een vraagje van mijn kant. Welk merk luiers gebruiken jullie? Wat betaalbaar is? Niet die wasbare trouwens hoor. En waarom bevalt dit merk?
Hoor het graag want wij zijn zoekende :)

@witte chocola, wij gebruiken al sinds de geboorte pampers premium protection. Proefpakketje hadden we gekregen, dus die eerst gaan proberen haha. Werkt prima hier! Hadden een tijdje in de nacht wat lekkages, toen gingen we voor de nacht pampers baby dry gebruiken. Koop de premium protection telkens bij bol.com of wehkamp als de maand boxen in de aanbieding zijn, scheelt de helft! Dan zijn ze dacht ik zo'n €0,10 per stuk 
bij mn ouders draagt ze trouwens trekpleister eigen merk, mn ouders klagen niet. Waren laatst 3 pakken voor €18, was maar €0,08 per luier haha

Terug
Bovenaan