Haha hier echt een oude moeke dan in vergelijking met de rest ;-) Ik ben 39 (was 38 toen ons meiske kwam) en mijn vriend is zelfs al 44! Gezien mijn leeftijd werd er snel IUI opgestart en de vierde poging was raak. Wij moeten dus echt wel een beetje haast maken, gelukkig wel een hele makkelijke zwangerschap en bevalling gehad en ik voel me nog hartstikke jong hoor, dus misschien een geruststelling voor sommige van jullie haha. Precies wat Mie zegt, ik wil niet dat onze dochter later voor de zorg van ons opdraagt en los daarvan voelt het heel naar om haar dan 'alleen' achter te laten. Bovendien is mijn eigen zus mijn beste vriendin en ook mijn vriend heeft een goede band met zijn zus. Ik gun dat haar ook heel erg. Die wens voor een tweede is dus eigenlijk sterk gekoppeld aan het dochtertje dat we al hebben. Ik ben zelf bijna acht jaar enig kind geweest en wilde zóóó graag een broertje of zusje. Als het ons gegeven is dan gun ik dat mijn dochter ook en lukt het niet via IUI dan knijpen we ons in de handjes met wat we al wel hebben!