Baby’s geboren mei / juni 2019

Ja helaas gaat ei hier indd gepaard met flinke allergische reactie. Met daadwerkelijk alles waar ei in zit. Spugen, spugen spugen. Uren lang. En ze heeft eczeem (schijnt de zelfde 'familie' te zijn qua allergieën, wist de ha me te vertellen). Helaas vindt ze ei echt super lekker, in alle vormen haha. Maargoed, dit is t niet waard. Dus voorlopig op zoek naar alternatieven, pasta zonder ei enzo. Maar we zijn nog niet echt tegen uitdagingen aangelopen, koek ed eet ze toch nog niet. 

Hoe is het eigenlijk bij jullie lichamelijk qua oud figuur. Ze zeggen 9 maanden op en 9 maanden af. Ik heb van de week mijn oude broeken weer geprobeerd...kreeg de knoop niet dicht?. Ik dacht dat ik aardig was afgevallen maar die buik(Die ik nooit heb gehad) blijft

Ten tijde van de borstvoeding bleef ik maar afvallen en woog ik minder dan voor de zwangerschap (was 23 kg aangekomen). Nu gestopt met de bv en kwam al gauw weer 2 kg aan. Nu dus op rantsoen...

Ooooohhh Annemiekke, bij mij is het ZO erg?
Ik zat voor m'n zwangerschap op het randje van ondergewicht/ gewoon gewicht. Ik ben nu 12 kilo zwaarder dan voor m'n zwangerschap? Vind dat niet heel erg, maar heb dus allemaal nieuwe broeken moeten kopen. Zo makkelijk als dat ik broeken kocht voor m'n zwangerschap, zo moeilijk gaat dat nu. M'n heupen zijn flink gegroeid, en heb nu normale benen. Ik vreet wel als een malle, ben nog steeds een bodemloze put. En iedereen om me heen zei; oh joh, jij hebt zó je figuur weer terug nadat de baby er is. NIET DUS?
En die buik; bah. Heb echt een flubberbuik. Voor m'n zwangerschap echt een perfect strak buikje, had altijd strakke shirts aan. Nou, je raadt het al; ook nieuwe shirtjes moeten kopen. Allemaal losse shirtjes waar m'n buik niet zo op valt. 

Ben echt ongelukkig over m'n buik. Maar ik ga in maart beginnen met het revalidatietraject, dus daar zit ook 2x sporten in de week bij in. Dus wie weet dat ik daar nog wat aan kan doen. Vrees weinig, want volgens mij is het allemaal huid.
'Maar je krijgt er zoveel voor terug'?
Dus; ik voel je!!

Buik, ja.. nóg meer flubber dan na de eerste zwangerschap. Meer striemen. En dat terwijl ik (iets)minder  weeg dan voor de zwangerschap..
Je krijgt er inderdaad wel weer heel veel voor terug :)
En mijn knoopjes gaan wel dicht, maar mijn broeken waren al te groot :p. Vlak na de eerste zwangerschap gekocht (slim hè)

Zijn er kindjes waarbij de dutjes overdag ook ineens iets minder gaan. Wij hadden normaal dutjes van 1,5 tot 2 uur en sinds we naar 2 dutjes aan het gaan zijn is het nog maar 45 minuutjes tot klein uurtje. 

oja qua gewicht ben ik tijdens de zwangerschap 13 kilo aangekomen en dit was vrijwel meteen weg. Een tijdje geen eetlust gehad maar nu gelukkig weer wel. Merk wel dat mijn onderbuik wat flubbert. 

Hier ook een flubber buik en zit nog 3 kg boven m'n gewicht wat ik woog voordat ik zwanger werd.
Ik kan ook nog niet niezen, rennen of springen zonder dat ik bijna in m'n broek plas? 

Hier is meneer doet meneer of 3 slaapjes van 1 uur of 2 slaapjes van 1,5 à 2 uur. Minderen in hoeveelheid melk wil nog niet echt. 
Komen op het moment 4 tanden tegelijk door boven? Zo zielig om te zien dat hij er zo'n last van heeft. 
Hij gaat ook steeds meer brabbelen en van de week schoof hij op z'n brillen naar achteren door de kamer! Wat gaat het ineens hard!

Terug
Bovenaan