Ik zie dat ik een beetje achter loop, dus misschien maar even bijlezen binnenkort ?. Balen zeg dat jullie zn problemen hebben met het slapen. Ik mag hier echt niet klagen. Oke, er zijn momenten door de dag heen dat ze echt niet wil/kan slapen ivm de krampjes, maar over het algemeen slaapt ze uiteindelijk wel weer. En in de nacht gaat het eigenlijk heel goed zelfs. Gisteren naar het CB geweest en we mogen zelfs gaan beginnen met de nachtvoeding af te bouwen, als dat lukt. Ze krijgt nu overdag 5x een fles van 150cc (die ze nog niet altijd helemaal leeg drinkt) en in de nacht een kleiner flesje, die als het goed is, uiteindelijk weg kan, omdat ze doorslaapt. Bij het CB gisteren was onze dame alweer 4,5kg en dat begin ik ook wel te voelen in mn schouder/rug. Net ook voor de eerste keer een bewust lachje richting mij, dat ik echt kan zeggen dat was geen toeval meer! Zo schattig, ik smolt helemaal ?. Helaas is mn vriend op dit moment wel ziek (en ik begin ook wel al iets te voelen), maar de zorg ligt nu dus volledig bij mij. Wel ben ik bang dat we onze dochter ook nog aansteken, hopelijk dat het niet te ernstig wordt.