Ik zie dat ik alweer een heel stuk gemist heb, het is erg actief hier op t forum, haha.
Mirtje, helaas hebben we het ook nog doorgegeven aan onze dochter. Afgelopen nacht tot 2 uur op de SEH gezeten…Aangezien wij koorts hebben gehad, heeft zij dat ook en moesten we dus de huisartsenpost inschakelen gisteravond. Aangezien ze jonger dan 3 maanden is en koorts heeft, moet een kinderarts meekijken en moet je dus naar de SEH om vanalles uit te sluiten, na meerder onderzoeken en 3x bloedprikken (wat vond ik dat verschrikkelijk ?), bleek het dus inderdaad maar een virusje te zijn (wat ze dus van ons heeft gekregen) en konden we naar huis, met het bericht uit laten zieken en eventueel paracetamol geven. Fijn natuurlijk dat ze het allemaal voor de zekerheid checken, maar pffff…
Boysmomforever, welkom, leuk dat je er ook bijkomt ?. Balen dat je bekken er erger aan toe zijn dan gedacht, maar er kan nu wel iets aan gedaan worden gelukkig!
Lewis, wat fijn dat t zo goed gaatmet de baby op de babykamer en dat de oudste daar ook zo super op reageert! Hopelijk blijft t zo goed gaan!
Bibiwa, hoezo mag t zonnescherm dan niet naar beneden? Ik dacht namelijk gelezen te hebben dat je kindjes tot 6 maanden eigenlijk uit de zon moet houden. Maar ik zou de kleine idd insmeren als ze in de zon komt. Heb t zelf nog niet nodig gehad, gelukkig. Borstvoeding geven in t openbaar is toch geen probleem? Ik zou het bij mezelf niet zo prettig vinden, maar heb er echt geen problemen mee als andere dat doen, moet ook kunnen, toch?