Mylwen, ik denk wel dat de sab simplex niet lekker valt hier ja. In elk geval hadden we twee erg slechte nachten met veel kleine beetjes drinken en krampen en huilen. En toen dus de dag dat ze erg hard huilde een paar uur van krampen. Wat niet echt is hoe we haar tot nu toe kennen. De dag dat we stopten met sab simplex voelde ze zich weer beter. Maar ik kan het ook niet helemaal zeggen, want ze heeft nu koorts ontwikkeld en voelt zich helemaal niet lekker ? Dat ligt aan mn peuter, niet aan de sab simplex. In elk geval waren de krampen juist meer in de week dat we het gebruikten.
Debb, leuk dat je meeschrijft weer. Bij jou ook een lastige situatie dus met reflux en krampen. Die eerste drie maanden zijn maar zwaar. Fijn dat je het buikslapen ontdekt hebt. Bij mijn oudste werkte dit ook goed tegen het huilen. Die had ook reflux, door een kma. Deze is gewoon erg wakker, maar minder huilerig en spuugt ook niet veel. Wel veel krampen, maar het hoort erbij. Ik heb geprobeerd of ze buikslapen fijn vindt, maar deze dan weer niet. Ze zijn allemaal anders, dat vind ik wel leuk om te merken. In elk geval is die van jullie dan een buikslaper ?
Sinds gister middag heeft onze dochter dus koorts. Mijn oudste was verkouden geweest en ik ben het zelf ook al een paar dagen. Dus ik dacht, nou dat ligt daaraan dus. Maar het liep snel op en verder zien we geen andere symptomen. Mijn man was bij de huisarts geweest want ze is pas 4,5 week. Die zei als het hoger wordt naar de huisartsenpost. Ze had overlegd met de kinderarts, en dan willen ze haar wel zien. Dussss... Gisteren tot 1 uur snachts bij de kinderarts op de ehbo gezeten. Aan de monitor weer, bloed en urine testen. Niks kunnen vinden. En juist dat schijnt een beetje spannend te zijn. Ze is getest op de gangbare virussen, die ze niet heeft. De arts zei dat het dan ook bacterieel kan zijn en dat het dan soms snel erger kan worden. Maar haar koorts was in de tijd dat we daar waren niet nog hoger geworden, en geen andere symptomen erbij. Dus ze gaan er nu wel vanuit dat het is wat mn dochter en ik hebben, al weten we niet wat. Alleen als de koorts stijgt of ze wordt lusteloos oid, dan moeten we direct terug.
Mijn oudste is zo vaak ziek geweest, opvangkindje, maar die was de eerste keer al 4 maanden. Dit vind ik wel spannend. Vooral omdat ik had verwacht een geruststellend praatje van de huisarts te horen en eindigde op de ehbo met een nerveuze kinderarts. Heb geen oog dicht gedaan vannacht. Beebje wilde ook alleen tegen mij aan slapen in mijn bed. De cosleeper was al te ver weg. Ze voelt zich echt niet goed en veel huilen. Hopelijk gaat het gauw weer beter.