Babyfoon

Nou Weekee, ik ben benieuwd of je ons vanavond kunt vertellen dat jullie een babyfoon en een camera hebben gekocht, joehoe . Ik hoop voor je dat jullie vandaag slagen.

Nou!!!

We hebben een.....camera! hahah. We zijn NET thuis en we zijn dus echt zonder babyfoon teruggekeerd. Niet geheel volgens plan, maar er kwamen allerlei zaken tussen. Dus die babyfoon moet even wachten tot volgende week.... *zucht*

Mag ik vragen wáárom jullie allemaal een babyfoon aanschaffen?
Kan me voorstellen dat als je wat groter woont het gemakkelijk is, zeker als de papa graag in de garage vertoeft of als je zomers in de tuin bent.

Wijzelf bewonen echter een gemiddelde tussenwoning, maar met 36 weken zwangerschap heb ik géén babyfoon en zijn we ook niet van plan deze aan te schaffen.
Althans nu niet.

Ik wil in de woonkamer niet ieder zuchtje of kikje horen, en als er echt iets is maakt zo'n kleintje echt voldoende geluid!!
Wellicht dat er alsnog zo'n ding komt, zodat de buren zo nodig eens kunnen "oppassen", maar verder lijkt mij  een babyfoon echt niet nodig.

Blijkbaar heel ouderwets en uitzonderlijk, als ik bovenstaande zo lees.....

Jennifer
35wkn+6dgn

Nou Weekee, een camera is in ieder geval beter dan met helemaal niks terugkomen. Heb je een kleintje of een grotere gekocht ?

En ik koop een babyfoon omdat ik wel weer wil horen of er iets aan de hand is. Onze babykamer is boven en dus hoor je het zonder babyfoon echt niet.

Jennifer, ik denk dat je niet ouderwets bent hoor, maar dat het gewoon te maken heeft met inderdaad HOE je woont, maar ook met wat je graag wilt horen. Als jij het prima kunt doen zonder babyfoon en niet elk zuchtje wilt horen (wat als voordeel, maar ook als nadeel gezien kan worden) is dat toch prima? Niemand die jou daar wat van zegt.

Bibi:   we hebben een Sony Handicam gekocht. Vraag me zo niet welke, maar hij is in ieder geval niet heel klein, maar goed...hij valt gewoon lekker in de hand dus zeker ook niet te groot. We hebben er vanavond al even een leuk stukje mee gefilmd. Werkt prima!

Wat goed dat jullie toch geslaagd zijn voor de camera.

Wij hebben er ook 1, maar filmen helaas veel te weinig, foto's des te meer. Wel heeft Jan een stuk gefilmd nadat ik netjes in bed lag met de kleine..... zo leuk om achteraf te zien. Heb helemaal niet meegekregen dat hij toen aan het filmen was!

Liefs Noah

gisteren onze babyfoon getest en werkt meteen! Mooi en leuk dingetje, zit veel te veel op maar dat heb je snel en wil wel de temperatuur meter gaan gebruiken, dan geeft ie aan wanneer de temp boven of onder jouw ingestelde maximum en minimum komt...

zit ook een intercom op en een slaapliedjes functie maar die gaan we denk ik neit gebruiken...

@ Noah: ja dat is jammer. Nou ja wij filmden hiervoor dus ook helemaal niet...ook nooit een camera gemist. Maar goed dit is ons eerste kindje en ik denk dat we toch wel veel momenten gaan filmen. We zullen niet bij alles met de camera in de hand staan, maar speciale momenten....tja die wel en toch dat je die dan kunt tapen.

@ Saskia: oh nee wij zullen (mochten we er ooit een kopen haha) ook lang niet alle functies gaan gebruiken.

Terug
Bovenaan