Babyfoon

Wij filmden ook niet veel, en we merkten achteraf  eigenlijk dat we er een beetje spijt van hadden dat we niet meer gefilmd hadden van die kleine, dus nu willen we wel meer filmen en hebben dus een handzamere camera gekocht.
Zo'n handicam is wel goed volgens mij, Weekee, helemaal geen slechte keus , nu de babyfoon nog hihi

Oh dat is achteraf gezien dus jammer gweest., Ach dat kun je NU mooi inhalen met de volgende kleine

Morgen...nieuwe  ronde nieuwe kansen...

*tromgeroffel*

We hebben een babyfoon!!!!! En wel de Alecto dbx 99. We hebben hem al even getest en hij doet het prima! Ik ben blij dat we er nog uitgekomen zijn voor de geboorte haha.

Neeeeeeeee, echt ?! Joehoe, bel de krant hahaha geintje
Super dat jullie er één gevonden hebben. Zijn jullie er allebei tevreden over of heeft één van de twee moeten inschikken ? Heb je er nu een camera in ?

hahaha ja dat gevoel had ik ook hoor. ik had niet gedacht dat we er nog uit zouden komen.

Nee, er zit dus geen camera in. Hij wilde echt graag een met van die matjes en ik dus niet... vanmiddag ging ik naar de stad om dus wat laatste dingetjes te halen en zei hij: nou, haal dan ook maar meteen een babyfoon.

Maar ja, welke dan? Daar kwamen we toch juist niet uit? "Koop die ene die jij wilt maar" Dat heb ik gedaan en nu we hem hebben getest is ie om! Hij vind het een prima ding en kan hier ook wel mee werken haha.

Meteen ff de verwarming aan gezet in het kamertje want het bleek er een beetje te koud te zijn....maar dat krijg je met een mama die altijd erg warm is. Ik kan rustig uren thuis zitten zonder verwarming aan haha. Arm meisje, dus ik zal me moeten aanpassen.

Daar is ie dan toch eindelijk!! En ook vriend helemaal tevreden, wat wil je nog meer?

Gefeliciteerd!

Liefs Noah

Mooi, Weekee, dat jullie er toch allebei wel tevreden over zijn. Wij hebben hem hier ook aanstaan om eens te kijken wat de temperatuur doet. Hier hangt hij zo rond de 18 à 19 graden. Ik heb ook niet altijd de kachel aan, maar de laatste dagen met die sneeuw brandde hij echt wel, hoor. Ik weet nog dat ik het echt superheet had die eerste dagen nadat mijn eerste zoontje geboren was. Pfff, dat was echt even stoken.

Ja nou hij blijft hier dus ook hangen rond 19 graden. We zullen de verwarming flink aanzetten wanneer de kleine er is. later kun je het met kleertjes wat beter oplossen, maar eerst toch maar even lekker warm voor onze meid.

Terug
Bovenaan