quote: esther36 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-08-2008 11:14:51&apos

);
Laatste weken mijmer ik over het kraambezoek. Ik ben er wel over uit dat ik pas na 1 week de kaartjes verstuur zodat wij als gezinnetje nog even rust hebben en vooral ik zelf want ik zit helemaal niet te wachten op ineens veel bezoek en telefoon.
Is het handig om op het geboortekaartje te zetten wanneer moeder en kind rust? Of wanneer men kan bellen om af te spreken?
Natuurlijk lichten we enkele mensen wel direct in zoals opa en oma, schoonzus. Eigenlijk mag ik niet klagen want qua familie hebben we haast niets maar toch? Wil je gelijk collega's en vrienden over de vloer met kids en drukte?
Het kindje van hand tot hand laten gaan? Alleen al bij het idee wordt ik .
OF MAAK IK ME ECHT TE DRUK?
Groetjes Esther
35,5 weken
Hai Esther,
Wij hebben het als volgd gedaan:
Alleen naaste familie is de ochtend na de bevalling langsgekomen en ook maar voor een uurtje.
Wij hebben wel dezelfde dag de kaartjes op de bus gedaan, maar pas 3 dagen na de geboorte kraamvisite ontvangen.
Op het kaartje stond duidelijk wanneer Dayden en ik rustten en tot welke tijd ze welkom waren.
Ook liet ik Dayden echt niet van hand tot hand gaan, verschrikkelijk als mensen denken je kind zomaar te kunnen vasthouden Dayden is van mij!!! En ik bepaalde wie hem mag vasthouden, was je het er niet mee eens, dan zoutte je maar weer op
Er waren mensen die gewoon de bezoektijd negeerde en wilden blijven zitten na 21.00 uur! Nou mooi niet, ik zei heel duidelijk, het is geen avondje gezellig een borrel doen en er staat heel duidelijk op het kaartje tot wanneer jullie welkom zijn.
Dus ik heb heel graag dat jullie nu weggaan Wij hebben onze rust ook nodig.
Ook heb ik na 8 weken het kraambezoek afgekapt, daaaaaaaaaaag je denkt toch echt niet dat ik na 2 maanden nog elke dag mensen over de vloer wil hebben.
Klinkt misschien grof wat hier boven staat, maar voor mij werkte dit perfect! Ik had mijn grenzen duidelijk kenbaar gemaakt en niemand die er overheen zou walsen
Hoop dat je er wat aan hebt!
Groetjes Leontine, mama van Dayden 2,5 jaar!