@AnAnnie,
Stoppen met roken verschilt heel erg ik denk dat als je eerder geprobeerd had het waarschijnlijk niet gelukt was.
Ik was 19 toen ik begon en 29 toen ik het zelfde had als jij, was gewoon vergeten nieuwe sigaretten te halen (na het tanken) dus dacht als ik eht nu al vergeet kan ik net zogoed deze laatste 2 oproken en stoppen. Daarna dus inde daad gestopt. Dat is nu 4 jaar geleden. Daar voor 2 stop pogingen gedaan die beide mislukten.
Ik kan eerlijk zeggen, eens een roker altijd een roker, in flinke stress momenten heb ik er soms nog wel behoefte naar. Het helpt overigens ook niet dat meeste van me vrienden dan roken.
Ben trouwens gewoon cold turkey gestopt toen. Ik durfde niks te gebruiken. Een oud klasgenootje van me rookte een pakje zware shag per 2 dagen wat aardig wat is zij was toen begonnen met nicotine pleisters en is me toch een partij ziek geworden. Ze wist niet waar het van kwam, bij de dokter geweest en die heeft gezegd dat ze per direct moest stoppen met die pleisters, na 3 dagen knapte ze weer op.