begin september gestopt, wie kletst mee?

Balen voor jullie Wendy!
En extra omdat je ook nog een maandje over moet slaan.

Tja die baby koorts: ik kan me voorstellen dat het helemaal geweldig is als je al een kindje hebt; je weet wat er gaat komen allemaal. Ik heb het vooral nu met de kleine van mijn schoonzus; ben er helemaal verslingerd aan.

Groetjes Lien

Nog even snel in me pauze een korte reactie,

Ik loop vanaf 11:35 met een mega smile op me gezicht...
Het geeft toch een heel vreemd gevoel ....
Om "papa" genoemt te worden    door iemand anders als me vriendin

In ieder geval bedankt voor het warme welkom.

mvg ArCon

Hoi.

Ook wil graag meepraten.
Ik ben 22 sept gestopt met de pil.Mijn normale ongesteldheid gehad.Daarna beetje bloedverlies een dag daarna.
Nu geen last meer van.ik   heb wel al een paar dag last van mijn rug.
als ik het goed heb uitgerekend heb ik nu ongeveer mijn eisprong.
ik ga vanmiddag even ovulatietest kopen dan weet ik het zeker.
iedereen heel veel succes

Het is inderdaad wel leuk dat je al een beetje weet wat je kunt verwachten, zoals de eerste schopjes enzo, ik kan niet wachten om dat weer mee te maken! Voor mijn vriend is echter alles nieuw, dus die vindt de verhalen over mijn eerste zwangerschap erg leuk om te horen en kan niet wachten tot we zwanger zijn en hij zijn hand op mijn buik kan leggen om de schopjes te voelen  

Wat wel humor is, is dat hij nu al tegen de bevalling opziet, terwijl ik mijn eerste bevalling zo relaxed vond dat ik nu alleen maar kan denken, tja het stelt niets voor, dus waar maak je je druk om! Hahaha wel lief dat hij zich daar nu al zorgen over maakt, terwijl we nog niet eens zwanger zijn!

Nou, hier dus een vieze vette tegenvaller!   HCG minder dan 1 staat er...
Ik hoop nu helemaal dat al mijn kwaaltjes heel gauw over zijn!

Ondertussen door naar de volgende ronde, vandaag of morgen zouden mijn ovutestjes moeten arriveren dus ga maar even aan t rekenen...
Was ècht overtuigd, helemaal fout natuurlijk. Het zullen dus nog steeds die vieze hormonen zijn die door mijn lichaam zweven!

Groeten
Lucia

Terug
Bovenaan