begin september gestopt, wie kletst mee?

Dag iedereen!!

Wat gaat het toch goed w.b. de berichten op het forum... Even over het ontpillen. Als je in het forum gaat lezen, merk je dat het bij iedereen anders is. Bij de ene is het gelijk weer regelmatig en bij een ander is er geen pijl op te trekken. De eerste keer dat ik weer ongesteld werd, was ook maar 2 dagen een heel klein beetje. Heb wel in die periode rond de eisprong ook gemerkt dat ik wat bloed verloren had. Ben benieuwd of dat deze periode weer het geval zal zijn.

Desiderio:
Ja, je hebt gelijk, ben braaf 2 maandjes aan het wachten... Was wel erg moeilijk hoor, want op het moment dat je besluit zwanger te willen worden, zou je het het liefste al willen zijn! Maar goed, a.s. woensdag zou ik ongesteld moeten worden en daarna mogen we gaan proberen... Ik wil een ronde afwachten en daarna denk ik dat ik maar testen ga kopen.

He janna,
Dat klopt wat je zegt, er is geen pijl op te trekken. Maar we hebben wel allemaal dezelfde pijntjes en kwaaltjes. Dat is dan wel weer "fijn". Weten we in ieder geval dat iets goed gaat.
Doe maar lekker rustig aan deze maanden. Bereid je eigen voor op wat komen gaat.
En als je even wil spuien......   als je vriend weg is.je weet ons te vinden.
groetjes Ank1

Hallo,

ik ben ook zo blij dat ik bij jullie allemaal dezelfde verhalen hoor. Misselijk, duizelig, opgezette buik.... ik herken het!
Vandaag een appel op; die viel zo zwaar... Heb de hele dag een honger gevoel. En het is alsof er lood in mijn benen zit.

Ank: een vermoeden, dat klinkt spannend bij jou! Houd ons op de hoogte he?!

Toos en Ank: ik ben ook gewoon van benoemen waar het over gaat hoor! Mara kan me wel voorstellen dat mensen willen weten wat de afkortingen betekenen want op andere forums wordt er mee gesmeten, en als je het dan niet weet?

Wendy: goed van je dat je  nog zo weinig rookt!

Ben benieuwd wat volgende week gaat brengen hier... Als het (niet) goed is moet ik dan ongesteld worden. Dan weet ik in ieder geval ook of mijn cyclus een beetje regelmatig is.

Groetjes maar weer allemaal

Hallo...
Zware benen was ik inderdaad nog vergeten. Daar heb je weer die vergeetachtigheid. Echt heel erg!!!
Meiden allemaal veel succes en tot de volgende keer.
Moet nu helaas weg.
Groetjes Ank1

Hallo allemaal,

Ook ik lees al een paar weken mee op de verschillende forums. Goed dat we hier geen afkortingen gebruiken. leest wat makkelijker.
Ik ben Natascha, dit is mijn echte naam, kan mij het schelen wie er mee leest haha
Ik ben 26 jaar en sinds april getrouwd. Ik ben 24 augustus gestopt met de pil en dus in mijn 2e ronde (lees maand). Ik heb eigenlijk allerlei kwaaltjes(hoofdpijn,duizelig, steken onderin mijn buik, rugpijn, vergeetachtig, super honger en emotioneel. Ik ben de eerste cyclus pas na 40 dagen ongesteld geworden en ook gewoon 4 dagen. Ik had daarvoor 8 dagen bruinverlies. Ik vind het erg moeilijk om mijn ovulatie te berekenen, moet ik van 40 dgn uitgaan, het kan natuurlijk best deze maand maar 28 of 30 zijn.

VRAGEN:
1. Ik heb rond eisprong echt meer zin, is dat lichamelijk of geestelijk?   ;-)
2. Waar vind ik betaalbare ovulatietesten?

Leuk om lekker te kletsen....

grtz
natascha

hoi natascha,

Ik heb je berichtje even gelezen.
Ik ben ook 26 en ben 22 sept gestopt met de pil.
ben daarna gewoon ongesteld geworden en toen 1 dag erna een kleine bloeding.
sindsdien niet meer gehad.mijn eisprong was ongeveer tussen de 9 en de 13 okt
en mijn ongesteldheid zou 26 okt weer komen.ben dus erg benieuwd.
ik heb ook het zelfde als jou misselijk,rugpijn,buikpijn,emotioneel.
Ik heb ovulatie testen gekocht op matcare.
was een aanbieding 2 zwangerschapstesten + 10 ovulatie testen voor 12 euro + verzendskosten 15 euro ongeveer.die komen vandaag weer binnen voor de 2e ronden.

gr yvon

Terug
Bovenaan