begin september gestopt, wie kletst mee?

Ank: die innesteldag wordt inderdaad benoemd als je gaat uitrekenen wanneer je vruchtbaar bent. Maar als je eitje niet bevrucht is dan nesteld het zich niet in.
Dan wordt je dus ongesteld.
Ben je wel zwanger dan nesteld het zich in en wordt je ook niet ongesteld.

ArCon: het lijkt me ook erg als je zo lang op een nieuwe menstruatie moet wachten. Je hebt dan inderdaad geen idee van hoe je cyclus is. Volgens mij is ronde 1 de ronde na je eerste menstruatie na het stoppen met de pil.
Of is het zo dat je eerst een keer (echt) ongesteld moet worden? (dus de keer direct na het stoppen met de pil niet meergerekend)
Dat snap ik ook niet helemaal.

Ben ook pas een beginner!

Groetjes Theolien

Ik heb eigenlijk ook geen idee hoe het zit met de rondes! Ronde 1 heb ik geteld als de eerste keer na gestopt te zijn met de pil... Weet eigenlijk niet of je eerst echt ongesteld moet zijn geweest?

quote: Wendy-tristan reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-10-2007 12:45:10'));

Ik heb eigenlijk ook geen idee hoe het zit met de rondes! Ronde 1 heb ik geteld als de eerste keer na gestopt te zijn met de pil... Weet eigenlijk niet of je eerst echt ongesteld moet zijn geweest?

ik heb ook die als eerste ronde geteld; je kan in die'ronde'namelijk gewoon zwanger worden!

Als ik het allemaal goed heb gelezen, zien we allemaal de periode na de laatste ongesteldheid na de pil (de stop week) meteen als eerste ronde.
Ik zou ook niet weten waarom niet.
We kunnen dan inderdaad al aan tellen.
ik moet wel bekennen sinds ik woensdag de test heb gedaan. ik er niet zo heel veel meer mee bezig ben. Minder dan er voor.
En dat  geeft eigenlijk best een goed gevoel. We  houden de vruchtbare periodes natuurlijk goed in de gaten.  
Is dit nou heel raar?

Dacht eigenlijk sinds een paar dagen; voel niets wat op een evt zwangerschap zou duiden. Laat mij maar ongesteld worden volgende week; dan kunnen we weer opnieuw aan de gang. Vond dit ook wel prettige gedachte; dan hoefde ik ook nergens zenuwachtig voor te zijn...

Maar nu ben al sinds gisteren doodmoe; erg lome benen en geen fut voor iets.
Vanmiddag ging ik naar het toilet en ontdekte ik flink wat (sorry!!!) slijm; beetje wit en rozig/licht bruinig erbij (nogmaals sorry voor deze woorden).
Ik moest direct aan innestelingsbloeding denken. Zou het dan toch; en tja ben toch wel erg moe....
Maak ik mezelf toch weer beetje gek!
O,o wat een gedachten en gevoelens allemaal.Hihi...

Moest het even kwijt hoor!

Welterusten. Groetjes Theolien

Ik denk dat ik mezelf ook helemaal gek zou maken als ik dat zou hebben hoor...
Blijft toch altijd weer spannend of het wel of niet zo is.

Ik vind het trouwens wel heel leuk om nu bewust bezig te zijn met het zwanger worden! Bij de eerste was het door de pil heen en had ik eigenlijk nog  niet echt  over kids nagedacht. (Was ook pas 19 toen ik zwanger raakte) Dit is dan toch wel heel anders!
Ook leuk om te zien hoe namenlijstjes kunnen veranderen. Tijdens mijn eerste zwangerschap stonden er namen op mijn lijstje die ik echt afgrijselijk vind nu, alleen maar rare en  spaanse, portugese,  afrikaanse  namen... Nu is het eigenlijk toch voornamelijk engels, grieks en keltisch!

Hoi Theolien!

Zou het innesteling kunnen zijn?? Het zet je in ieder geval weer aan het denken, dromen, hopen.... Als je gestopt ben met de pil zijn dit soort 'dingen' weer een teken van het vrouw-zijn!!

Groetjes,
Jana

Ben ik weer even:

Wendy en Jana:
Nu had ik het vanmiddag ook weer tijdens het afvegen na toiletgang. Flink wat slijm met wat bloed erbij. (heel licht bloed)
Misschien toch van een aankomende ongesteldheid?

Wie weet of je bij een innesteling 1 of meerdere van dit soort momenten hebt? (dus van bloed/slijm verlies)

Afwachten maar.....

Wendy: wij zijn vooral van de nederlandse namen. Past het mooist bij onze achternaam vinden wij. Dit heb ik trouwens altijd al de mooiste namen gevonden; dus weinig veranderd hierin.

Gr Theolien

Terug
Bovenaan