begin september gestopt, wie kletst mee?

Ik vertelde mijn vriend vanmiddag even over de benen omhoog en het eerste wat hij deed na de seks was mijn benen omhoog gooien! Hahaha maar verder wil hij nog even niets erover weten hoor!
Was overigens wel erg grappig

hahaha nou dat gaan wij dus ook maar es proberen dan, ook goed voor de lenigheid.... en de lijn misschien ben namelijk een paar kilootjes aangekomen omdat ik direct met de pil ook gestopt ben met roken... Van een pakje per dag naar nix geeft af en toe best wel een vreetkick... Ga straks wel even aan de lijn!
Gaat me trouwens makkelijk af dat stoppen, voor een goed doel nu he!!!!

Meiden ik ga even aan het eten beginnen, tot vanavond denk ik.....

Roos

Dag dames!!!

Heb net jullie topic doorgelezen en hoop dat ik vanwege de vele overeenkomsten lekker mee mag kletsen... Ben 26 jaar, vorig jaar 15 september getrouwd (net als miss Stiegl), bijna  9 jaar samen met mijn man  en ben eind augustus aan het einde van een pilstrip gestopt, daarna gewoon ongesteld geworden (en ja, ik houd ook niet van die rare afkortingen als ongi's e.d.). Ook ben ik nu dus twee maanden foliumzuur aan het slikken. In de tussentijd na een cyclus van 26 dagen zeer licht ongesteld geweest en nu zou ik volgende week weer ongesteld moeten worden.. Ik hoop maar dat het een beetje regelmatig terug gaat komen, na 10 jaar pilgebruik..Ik hoor zulke verschillende verhalen. Daarna gaan we dus zeker aan het klussen, om de dag...
Vinden jullie het ook allemaal zo spannend? Ik lijk steeds meer aan mijn lijf te merken, na het stoppen met de pil...

Liefs,
Jana

quote: Jana81 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-10-2007 17:32:18'));

Dag dames!!!

Heb net jullie topic doorgelezen en hoop dat ik vanwege de vele overeenkomsten lekker mee mag kletsen... Ben 26 jaar, vorig jaar 15 september getrouwd (net als miss Stiegl), bijna  9 jaar samen met mijn man  en ben eind augustus aan het einde van een pilstrip gestopt, daarna gewoon ongesteld geworden (en ja, ik houd ook niet van die rare afkortingen als ongi's e.d.). Ook ben ik nu dus twee maanden foliumzuur aan het slikken. In de tussentijd na een cyclus van 26 dagen zeer licht ongesteld geweest en nu zou ik volgende week weer ongesteld moeten worden.. Ik hoop maar dat het een beetje regelmatig terug gaat komen, na 10 jaar pilgebruik..Ik hoor zulke verschillende verhalen. Daarna gaan we dus zeker aan het klussen, om de dag...
Vinden jullie het ook allemaal zo spannend? Ik lijk steeds meer aan mijn lijf te merken, na het stoppen met de pil...

Liefs,
Jana

Hoi Jana, welkom nu is het nog gezelliger   hier!

het is voor ons allemaal erg spannend iedere maand, vooral omdat we allemaal net bezig zijn en dachten ons lichaam goed te kennen!
was je ook zo beroerd rond je eerste 'echte' ongesteldheid na die tien jaar pilgebruik?

Groet
Lucia

Ik ben het zat! Heb net een test gekocht die je 6 dagen voor de verwachte ongesteldheidsdag kunt doen! :-D
Heb best veel vage klachten die ik tijdens mijn 1e zwangerschap had en ben nu wel erg benieuwd op het psychisch is!
Word van elk eten en elke etenslucht misselijk, borsten zijn in een week tijd 2 cups gegroeid en heb meer zin in eten als normaal! Dus nou ja, morgen maar even testen. Ga er nog maar niet vanuit dat het zo is, zou wel erg snel zijn al!!!!!

Wat spannend Wendy!!!! Ik duim voor je zou toch super zijn, kan je man rustig 3 weekjes weg, haha!!! Laat je het weten morgen????

Wat mooi om te lezen hoe iedereen nu zo bewust van je eigen lichaam is... Ik voel ook elk dingetje in mijn buik, en denk ineens dat mijn borsten groter zijn, maar dit kan helemaal niet want ik ben ongesteld geweest!!!

Hoop zo dat we over een poosje allemaal kunnen vertellen dat we goed nieuws hebben, lijkt me fantastisch om een kindje te krijgen!

Groetjes Roos

Hoi Lucia,

Bedankt voor de snelle reactie. Nu ik dan gestopt ben met de pil, net als jullie, zou ik het liefste vandaag nog zwanger zijn en duurt het wachten tot een bepaalde datum (ovulatie, NOD) wel erg lang. Lees ook regelmatig in het forum en kijk op websites.
Rond mij eerste mini-ongesteldheid was ik niet echt beroerd, maar had wel meer last van mijn onderrug. Eerst dacht ik nog dat het van bepaalde schoenen kwam, maar volgens mij had het met ongesteld worden/zijn te maken. Ben jij al weer ongesteld geweest na het stoppen?

Groetjes,
Jana

Terug
Bovenaan