begin september gestopt, wie kletst mee?

Hallo meiden,

Zozoz eindelijk kan ik weer normaal op internet, storing gehad erg frusterend...

Ik heb de ovulatietesten nog netjes in de verpakking zitten en ik moet zeggen nu ik jullie verhalen zo lees denk ik dat ik de testen   nog maar even uitstel... Ben er nu best rustig onder het zwanger worden, het is niet meer het ding van de dag zeg maar....

Gewoon vaak vrijen, om de dag gaat ons goed af, hele cyclus lang en dan moeten we toch ook goed zitten???

Theolien het blijft spannend bij jou he......
Ank super dat je minder bent gaan roken, je weet nu waar je het voor doet he?!

Om ook nog even wat lekkere details op tafel te gooien... ik had eergisteren ook slijm met een beetje rose vocht erin... weet niet wat het is was dag 16 in mijn cyclus... we zien het allemaal wel....

Meiden ik hoop nu weer wat vaker op het forum te kunnen, ben benieuwd hoe het ons allemaal gaat verlopen!

Ik kom trouwens uit de buurt van Groningen...

Groetjes Roos

Hallo allemaal,

Wat spannend allemaal zeg, pfff! Zijn er nog meiden hier die naar de Jonge Gezinnenbeurs gaan? Ik zou wel willen maar aan de andere kant lijkt het me een beetje voorbarig

Mijn vriendin en haar man gaan binnenkort in het "IVF-traject". Ook zo spannend!! Het is best moeilijk om samen hierover te praten. We hebben het ze meteen verteld toen we besloten hadden dat ik  zou stoppen  met de pil. We zijn zo hecht samen dat ik het niet over mijn hart kon krijgen om het pas te vertellen als het eenmaal zover is. Nu kunnen ze er vast een beetje aan wennen en dat vonden ze erg fijn. Natuurlijk tranen met tuiten gehuild toen we het vertelden. Zij zijn al zo lang bezig   Mijn vriendin wil graag alles horen van mij en ze wil er heel graag bij betrokken zijn. Ik wil dat ook zo ontzettend graag maar ik vind het zo moeilijk. We hebben gisterenavond er nog even over gepraat en ik heb haar laten beloven dat ze het echt zegt als ze er even niet over wil praten, dat ze mij daar echt niet mee kwetst. Want ik weet precies hoe ze is, ze zal uit haarzelf nooit tegen mij zeggen dat ze er even niet op zit te wachten.
Sorry, heel verhaal, maar het zit me hoog, dat merken jullie wel...

Theolien, spannend voor je, laten we het hopen!!
En Ank, wat goed van je dat je gestopt bent!!

Ik kom trouwens uit de altijd mooie Hoeksche Waard

Hallo allemaal,

Ik ben even een tijdje weggeweest, maar heb inmiddels alle verhalen weer even bijgelezen. Ik heb inmiddels ook ovulatietesten ontvangen via internet. Ik had me voorgenomen ze in ronde 3 te gaan gebruiken. Maar als ik de verhalen lees bevestigd dit mijn gevoel om mezelf niet gekker te maken en voorlopig ze nog maar even in de kast te laten.

Ik lees zoveel kwaaltjes terug die ik ook heb. Steken in mijn buik, vol gevoel, gerommel, zere borsten,rugpijn en buikpijn is nu weer sinds een week heel erg. Mijn 1e ronde was 40 dagen ik zit nu op ca.32 dagen van mijn 2e ronde. Ook ik had rond 25e dag was rood/oranje iets in mijn slijm. Het is me deze maand voor het eerst opgevallen dat ik meer slijm had in de 2e helft van mijn cyclus, weet helaas niet precies wanneer dit is begonnen of wat dit betekent.

Ik heb een vraag ik hen een nieuw kwaaltje, sinds 1 week voel ik me erg opgeblazen. EN sinds zo'n 4/5 dagen heb ik menstruatiepijn, soms zo erg dat ik er niet eens normaal kan zitten of lopen. Er komt alleen helemaal niets en het gaat over als ik eet of naar de WC ben geweest. Zijn het misschien niet gewoon mijn darmen, heb ook 2 dagen echt obstipatie gehad, liep gewoon helemaal vast van binnen. Heeft iemand van jullie dit ook, of hierover gelezen??

Liefs

Natascha

Ohja,

Zo'n 3 weken geleden schreef ik voor het laatst dat ik hoofdpijn had en duizelig was en de hele dag met rode wangen liep en echt ook verhoging had. Dit laatste is onveranderd. Hoofdpijn enzo zijn over. Bloedtest en urinetest gedaan die waren goed, dokter wilde niet testen op zwangerschap, ik was namelijk gewoon ongesteld geweest vorige maand. Nou goed ik wacht het deze ronde maar weer gewoon af. mijn moeder heeft 3 mnd nog haar ongesteldheid gehad en 4 negatieve testen dus er is hoop. Al hou ik me maar nergens meer aan vast.

Mijn collega mailde me deze week: of ik misschien zwanger was??
Ze weet niet dat wij hiermee bezig zijn, maar ze kon het aan mijn oogopslag zien, nou ik zie het niet haha. We blijven maar weer wachten, dit soort opmerkingen maken het verlangen alleen maar erger.

Ik hou jullie op de hoogte..

Natas

N.a.v.

Om ook nog even wat lekkere details op tafel te gooien... ik had eergisteren ook slijm met een beetje rose vocht erin... weet niet wat het is was dag 16 in mijn cyclus... we zien het allemaal wel....

Hoi Roos,

Dat had ik gisteren ook!! En vandaag een druppel donkerbruin slijm! Het was bij mij dag 13 van mijn cyclus. Heb geen idee wat dit kan zijn??

Gr. Jana

Lekker is dat he, als mensen gaan vragen of je zwanger bent
Mijn moeder weet ook van niets en vroeg het mij ook vandaag, ze dacht dat ze het aan me kon zien... Vervolgens zei mijn zoontje: "Ik krijg een zusje"... Hij zou al helemaal niets erover moeten weten! Pffff probeer het dan maar eens vol te houden om jezelf niet gek te maken!

hallo,

ik heb een probleempje denk ik.
heb het gevoel dat mijn menstruatie langer gaat duren dan ik dacht.
ben vandaag 5 dagen maar ik ben het nog steeds zo erg als de eerste dat.
is dit wel goed.
en hoe ik moet nu rekenen (mijn eitje).

hellllllpppppp!!!!!!

Hai Yvon, mijn eerste natuurlijke menstruatie nadat ik met de pil was gestopt duurde ook   bijna 8 dagen en met dag 5 had ik het ook nog super heftig.... niks aan de hand gewoon ontpillen... tenminste als je aan de pil was natuurlijk.... Je moet gewoon altijd vanaf de eerste dag van je menstruatie rekenen als je je eisprong wilt weten, gemiddeld dus dag 14 na eerste dag, bij jou dus over ongeveer 9 dagen (als je cyclus 28 dagen is...)

Meiden ik ga nu zo maar es naar bed, nog even tas pakken, morgen met 6 meiden een weekendje weg naar Egmond aan Zee!!!! Gezellig, 1 van de vriendinnen is hoog zwanger... op zo'n weekendje zijn we altijd erg open naar elkaar, hoop maar dat ik mijn mond kan houden dat wij nu ook bezig zijn, hahaha

Groetjes Roos, vind het super dat we zo'n actief forum hebben, ben er mee begonnen maar had niet verwacht dat er zoveel gereageerd zou worden!!!!

Allemaal fijn weekend alvast, tot maandag!!!

Terug
Bovenaan