begin september gestopt, wie kletst mee?

Hoi Yvon,

volgens mij is het ook, wat Roos zegt, je mestruatie is helemaal anders nu zonder de pil (of andere vorm van conceptie).

Ik wou dat ik daar al over mee kon praten; maar ben nog steeds niet ongesteld geworden. En nee; ook nog steeds geen positieve test. Nu moet ik ook zeggen dat ik de laatste dagen ook niet veel kwaaltjes heb. Voel me dan ook niet zwanger. Vanmorgen toch maar even getest weer voor de zekerheid; vanavond een feestje. Maar helaas.....

Vraagje; zou het nut hebben nu gewoon door te 'klussen'? Doordat mijn man ene weekje weg was is er natuurlijk weinig gebeurd. Het kan, denk ik, best zo zijn dat ik mijn eisprong ook nog niet heb gehad? Wat denken jullie?  Ik weet het niet hoor.

Groetjes Theolien

hey Theolien,

Wat vervellend dat je nog geen positieve test hebt.en nog niet ongesteld.
ik ben nu dag 6 van mijn ongesteldheid.
over paar dagen moet ik beginnen met mijn ovu testen.(dit moet ik op mijn werk doen)

Roos mijn cyclus was 32 dagen dus dag 11 kan ik beginnen met ovu testen.
ik moet eerlijk zeggen dat ik ronde 2 er niet zo mee bezig bent.
ik wacht wel af.doe wel de testjes etc.en dan zien we wel verder.
Ik ben bloedchagarijnig door mijn ongesteldheid.ik ben aan het zeuren tegen mijn vriend.
dit heb ik nog nooit eerder gehad.

ik vind dit forum erg leuk.echt een clubje.

gr yvon

Theolien, wat vervelend dat je nog steeds niet ongesteld bent en niet positief heb getest  Ik denk dat je het best gewoon door kan gaan met klussen, misschien dat je cyclus langer is deze maand en dat je je eisprong nog gewoon moet krijgen!

Toos, lijkt me echt lastig als je in zo'n weekeind je mond moet houden! Ik zou het echt niet kunnen hoor!

Ik had vandaag ook weer wat, heb vanochtend een uur boven de wc gehangen... Was echt vreselijk misselijk. Uiteraard moesten we juist vanochtend naar de tandarts en zouden we  een nieuwe bank  gaan uitzoeken. Maar ja dat laatste hebben we maar even overgeslagen... We waren al onderweg toen we toch maar even naar mijn ouders gingen om een tussenstop te maken omdat ik het niet meer trok.
Mijn vriend vroeg meteen aan mijn moeder: 'En wat denk je, is ze zwanger?'
Hij had dus mooi zijn mond voorbij gepraat!
Nu helemaal nergens last meer van gelukkig, maar de onzekerheid wordt nu wel extra groot. Vraag me nu echt af of ik zwanger ben of dat ik dan misschien gister toch wat verkeerds gegeten heb!
Misschien toch maar even proberen of ik vandaag al kan testen...

Hallo allemaal,
Ben er even uit geweest. Maar kan het toch niet laten om te blijven lezen en toch wat te melden. Vindt dit toch wel prettig zo te kunnen praten.
Ik heb net mijn eerste natuurlijk ongesteldheid achter de rug. denk ik. Zoals ik al eerder geschreven heb, ben ik zondag ongesteld geworden. Het was best heftig. Maar gister was er niks meer. Dus mooi 4 dagen. had ik met de pil ook.  Nou heb ik vandag slijm met iets rozigs!! zou dit gewoon een na bloedinkje zijn???
Theolien: Ik zou gewoon door gaan met vrijen. je weet het maar nooit.
Wendy: Ik zou als ik jou was en me eigen vandag nog steeds niet lekker voelde toch maar even testen.

Spannend hoor zo als het nu bij iedereen gaat.
Ik ga even lekker douchen, ben net wezen sporten.
Kom straks weer even kijken.
Groetjes Ank

Hoi allemaal,

Wat geweldig dat jullie allemaal in het zelfde schuitje(ongeveeer) zitten.
Mijn vriend en ik hebben ook besloten vorige week om er echt tegen aan te gaan!
De kriebels heb ik ook al een hele tijd.
Ik gebruik al jaren geen pil meer en weet ook dat een ongesteldheid als je niet in je stop week zit dat ie dan anders is.
Met de pil is het vrij rustig meestal en zonder pil kan je lichaam echt heerlijk schoon worden en gooit ie ook alle troep eruit!! Bleh!

Ik zal vaak mee lezen want ik ben net zo nieuwgierig hoe snel het iedereen zal vergaan!
Veel succes met het klussen...samen met de kerels!!
(ïk moet ff paar daagjes wachten ben nu net ongesteld hihi)

Liefs Eva

Goede morgen allemaal,

Zo staan we dadelijk weer lekker boven aan.

Eva: Je hebt helemaal gelijk wat de pi betreft. Het is eigenlijk echt grote rotzooi wat je elke dag naar binnen werkt. Ik ben nu ander halve maand pil vrij. En in het begin van alles gehad aan kwaaltjes. De rest van de meiden weet waar ik het over heb (het begin van dit hele verhaal). Maar moet zeggen ben nu 1x natuurlijk ongesteld geworden (gelukkig). En heb eigenlijk bijna geen klachten meer. En een heel eind "schoon"van binnen.

Ik had van de week nog rare slijm met een beetje roze erin. Maar ben dat nu ook al kwijt. Was den ik toch nog een klein na bloedinkje.Was net ongesteld geweest.
Groetjes Ank

Iemand dit ooit gezien? Ik deed vanmorgen een test en ik had een heel licht streepje, maar niet een streep die helemaal van boven naar beneden loopt, maar boven en onder was nog ruimte over!
Heel apart en niet duidelijk. Nu test ik natuurlijk ook veel te vroeg, dus over 3 dagen nog maar een keer testen. Weet niet zo goed wat ik van dit streepje nou moet denken hahaha

Hoi wendy,
Tja, Dat is wel vreemd idd. Maar als je al weet dat het te vroeg is. Is het misschien wel logisch dat het niet helemaal goed door komt. Ik heb tests waar 2 streepjes komen te staan. Dus ken deze eigenlijk niet.
Voor de zekerheid over een paar dagen nog maar testen.
Ik duim voor je.

Terug
Bovenaan