begin september gestopt, wie kletst mee?

Hoi allemaal,

Even reageren op de halve streep....
Mijn beste vriendin ging heel stiekum een test doen 3 jaar geleden en riep mij toen heel erg hard....ze vroeg ook aan mij zijn dit 2 streepjes...!!!
Ja het waren 2 streepjes maar je kon het alleen niet zo goed zien!
Daarna nog 2 testen met haar en haar vriend gedaan en ja hoor...elke test hetzelfde!
Zij was dan ook echt zwanger. Ik hoop zeker dat dit ook voor jou het geval is!

Oh oh het blijft een heel spannend gedoe...al die verhalen ed.
Ben nu bijna niet meer ongesteld dus ik mag over 1 dag lekker aan het klussen gaan...joepie!!

Veel liefs en succes Eva

Hoi Meiden
Heb weer even alles gelezen.
Ik vertelde eergisteren geloof ik van ijn ongesteldheid.die is sinds vrijdag voorbij.
gelijk geklust mijn vriend kon niet wachten hihi.
Ik voel me goed geen kwaaltjes.en begin woensdag met mijn ovulatietesten ben benieuwd of ik een ietje heb.
stel ik moet mijn test om 12 uur smiddags doen op mijn werk.
hij is positief kan ik dan savonds nog vrijen of ben ik dan te laat.

wendy ik denk dat je zwanger bent.een streepje is een streepje zeggen ze.en je bent te vroeg zeg je maar als het zo is dan zit het nu al in je lichaam toch.

theolien hoe gaat het met jou.
eva je hebt gelijk ik was wel erger ongesteld maar niet langer.
ank hoe is het met jou je was ook niet meer ongesteld he.wij waren allebei zondag geworden.

ik vertel nooit iemand wat zelfs mijn eigen vriendin niet.maar tegen jullie alles over het zwanger worden..soort vriendinnen zijn jullie
voor de rest succes.

leuk dit forum.

sorry moet even mijn ei kwijt.
een van mijn vriendinnen mailde net.
ze zei ik ben zwanger.
moet ik dan blij zijn ik heb haar gefeliciteerd.
jeetje het word steeds moeilijker.
hun wel en ik niet.
om ste beurten raken ze zwanger
sorry moet even zeuren

Hallo,

Wendy; ik zou denken dat dit betekend dat je echt zwanger bent; anders verkleurd heel dat streepje niet. Wanneer ga je nu were testen? SPANNEND!!

Yvon; kan me voorstellen dat je je zo voelt. Wellicht heeft die vriendin van jou er ook even over gedaan om zwanger te worden; het is  natuurlijk zo dat je blij bent voor een ander maar je het jezelf ook zo graag gunt! Gisteren sprak ik ook een vriendind die sinds kort zwanger is. Ik zei; Vind het zo leuk voor juliie maar ik ben ook een beetje jaloers op je.
Zij vertelde ook dat ze flink wat maandjes bezig waren geweest.
Laatst ook met een vriendin over gesproken; dat het best een rare cultuur is; dat het 'not done' is om te vertellen dat je 'bezig bent met kinderen krijgen'. Eigenlijk jammer want iedereen ervarat dezelfde dingen als hij daar mee bezig is. Het toch ook iets natuurlijks dat je die wens hebt.
Onze tijd komt ook wel!!!

Eva: leuk dat je met ons mee kletst. Succes tijdens de 'klusdagen'!

Roos; ik hoop dat je een leuk weekend hebt gehad en je je mond niet voorbij hebt gepraat! Hihi; zal inderdaad niet mee vallen met zo'n clubje vrouwen bij elkaar!

Hier nog geen nieuws; nog steeds niet ongsteld en negatieve testen. Ben wel jaloers op jullie hoor! Anders had ik nu ook alweer een eind in ronde 2 gezeten.
Zit nu op dag 38 van mijn cyclus

Groetjes Theolien

Hoi allemaal,

Yvon: Ik ken het gevoel....een vriendin van mij is ook bezig en ook pas net maar zij is zo vruchtbaar dat ik er bijna zeker van ben dat ze eerder zwanger is dan ik.
Ik gun het haar ook en als het ook zo gebeurd zal ik haar ook feliciteren maar toch knaagt het dan en denk je: Waarom jij al wel en ikke niet!!

Het is een gevoel waar je niet omheen kunt en ik deel dat ook gewoon met haar...meestal begrijpen ze het wel hoor.
Praat   met haar...het is toch een vriendin van je!
Misschien heeft ze zelfs wel nuttige tips....

Veel sterkte en succes....
Liefs Eva

Hoi Meiden,

Ik klets hier normaal gesproken niet mee, maar wil even reageren op Wendy:
Ik had dat ook, een lichte streep die vooral in het midden zichtbaar was. Ik kon geen drie dagen wachten, dus heb een clear blue digitale test gekocht, en deze een uur na de andere gedaan. En die gaf aan dat ik zwanger ben (hij geen het woord Zwanger of de woorden Niet Zwanger, dus een stuk duidelijker dan die met die streepjes). Volgens mij is een vaag streepje gewoon een streep en ben je zwanger!

succes,

Groetjes, Roos

Hallo,

Hier eigenlijk weinig nieuws. Mijn vriendtje is nu ziekjes. Dus we doen het maar rustig aan. Ik baal wel een beetje, we kunnen net weer gaan beginnen met klussen.

Yvon, Ja klopt wij zitten in het zelfde schuitje. Jij zit nu toch ook in ronde 2?

Dames succes ermee!!
Groetjes Ank1

Hallo allemaal....

Zo weer thuis van het meidenweekend... was weer erg gezellig!!!! Bij het eerste rondje kletsen direct de vraag natuurlijk: EN WIE IS ER ZWANGER,HAHAHA.... (elk jaar is er wel eentje aan de beurt...) Naast een vriendin die in december is uitgerekend, wat we natuurlijk allemaal al wisten, was er nog eentje zwanger!!!! 10 weken.....
Kortom een weekend vol verhalen en vragen over de zwangerschap en in de sauna kon ik me dan ook niet inhouden.... ze weten dat we ook bezig zijn...en...niemand verbaast....!!!

Heb vandaag weer erg pijnlijke borsten en enorm last van maagzuur gehad het weekend (maar ja ons meidenweekend bestaat vnl uit kletsen drinken en heel veel lekkers eten, haha dus daar zou maagzuur goed van kunnen komen...) Volgens mijn berekening moet ik 9 november ongesteld worden dus daar zouden de pijnlijke borsten weer vandaan kunnen komen... spannend ik zie wel... zou het raak zijn??? want ook dat kan natuurlijk!!!

Wendy half streepje is streepje!!!!! Gefeliciteerd!!!! bij mij ook 2 vriendinnen die dit hadden en zwanger bleken te zijn!!!!!

Theolien: balen die onzekerheid....

Nu maar es mijn tas uitpakken en lekker onder de douche!!!!

Groetjes Roos

Terug
Bovenaan