begin september gestopt, wie kletst mee?

hallo allemaal,

eindelijk zonder problemen weer op het forum, dacht dat ik heel wat in te halen had qua lezen van jullie berichtjes maar dat viel mee, k was dus niet de enige die niet op het forum kon komen!

Dus Jana dag 40???   toch al wel getest neem ik aan????

Ben zelf begonnen met ovulatietesten.... na 5 dagen was ik het zat, haha ik kan helemaal niet 4 uur niet plassen en 2 uur voor die tijd weinig drinken.... kortom ben er na 5 dagen mee gestopt, alleen nog maar negatieve testen gehad, maar ja ze waren ws ook niet echt betrouwbaar aangezien ik me niet echt aan de gebruiksaanwijzing heb gehouden!

Gewoon regelmatig vrijen en de natuur zn gang laten gaan...

Hebben jullie het ook dat je nu regelmatig horrorverhalen hoort over mensen die niet zwanger konden worden???

Meiden tot gauw maar weer en succes....

Groetjes Roos

Jana: waarom ga je niet testen ?

Toos: jammer zeg van je LH testjes. Maar inderdaad, klussen is de beste oplossing. Heb al 4 keer een postief testje gehad en nog steeds niet raak. Deze maand ( poging 5 ) is ook al niet hoopvol daar mijn temp. is gezakt: . Wel vreemd dat deze maand mijn temp tweemaal is gestegen: een keer vlak  voor en een keer vlak na mijn LH piek: heeft iemand dit ook wel eens gehad of gehoord ? Nu is mijn temp gezakt naar die van vlak voor mijn LHpiek.
Verder hoor ik gelukkig geen horrorverhalen maar heb wel alle zwarte senarios in mijn hoofd: .

Sinds vrijdag heb ik een mega pokkehumeur, huilbuien en droge ogen. Denk ( en hoop ) soms wel een aan zwangerschapstekenen maar gezien mijn temp daling zit dat er zeer waarschijnlijk niet in.

Ik heb gewoon een dikke vette PMS en heb mega trek ik lekkers; vooral chocolade: mmmmmm. Als ik weer zo nodig ongesteld moet worden dan hoop ik maar dat het echt zaterdag is, zodat ik hopelijk van mijn pms af ben, want ik wordt er maar lastig van. En dan op naar ronde 6.

Liefs, Silvia

Daar ben ik weer... Ik heb ook getest hoor.. een aantal dagen na mijn verwachte NOD (13 november) en deze was dus negatief... Maak me dus een beetje zorgen, niet zwanger, maar ook niet ongesteld. Heb wel op dit forum gelezen dat dit kan als je nog niet zolang gestopt bent met de pil, maar vind het wel raar dat ik toch 2 keer regelmatig ongesteld geweest ben.

Hoi.

Weer een berichtje van mij.
29-11 is mijn nod.
nu heb ik al de hele maand pijn in mijn onderbuik net alsof in ongesteld moet worden
dus deze maand is het vast weer 2 dagen overtijd dan ongesteld....dus weer niet zwanger.
mijn ovulatie testen waren negatief dus geen eitje gehad.
sorry voor het  depri bericht maar baal wel.als je iets heel erg graag wilt en het lukt niet.
ik wist dat ik een appart geval was.al mijn vriendinnen zijn 28 dagen en   ik 29 32 en ......
zo word je toch ook niet zwanger als je onregelmatig bent.

sorry word even gek van me zelf.
snap het ook niet.

yvon

Hoi Yvon,

Kan me heel erg goed voorstellen dat je je depri voelt. Dat is ook niet leuk en maakt je toch onzeker. Ik herken het gevoel.
Zelf heb ik wel steeds positieve testjes gehad maar mijn cyclus wisselt van 27-31 dagen. De laatste twee maanden had ik wel 27 dagen, dus ik ben benieuwd of dat nu ook weer zo is: hoop het uiteraard niet. Ik snap er ook niks meer van: positieve testjes en extra lang en vaak geklust: dan zou je toch denken dat het raak MOET zijn.
Een vriendin van mij had trouwens ook steeds negatieve LHtestjes maar ze is nu wel zwanger !!! Dus er ik hoop.....

Zelf heb ik mijn dip denkelijk/hopelijk wel gehad. Jeetje zeg, ik had 4 dagen een pokkehumeur en huilbuien. Mijn temp was nl. vorige week gezakt: niet zwanger dus. Vandaar mijn dip en onzeker gevoel: ik snap het niet meer. Wat moeten we nog doen om wel zwanger te raken ? Soms ben ik wel eens bang dat we geen kids kunnen krijgen.

Over dat tempen: daar wordt ik ook niet vrolijk van; eerst stijgt toe voor de LHpiek met een graden, daarna na de LHpiek ook weer. 4 dagen na mijn ei zalt tie weer met een graden en vanmorgen steeg tie weer met een graden: nu jij weer.......

Maar ja, zaterdag weet ik meer: dan moet ik ongesteld worden.
Alle hoop is al vervlogen, ik heb gewoon last gehad van een dikke vette PMS: heb ik nog nooit gehad. Ach ja, een mens moet alles meemaken in het leven.

Heel veel sterkte met je dip. Neem anders een stapel oud papier en scheur dat in 1000 stukjes.......misschien dat het helpt om je even te kunnen uitleven.

Liefs, Silvia

Was ik weer...

Jammer Yvon dat je ongesteld bent geworden...had je liever niet gehad..

Ik ben zelf op dag 41 van mijn 1e ronde en nog steeds niet ongesteld, wel getest na mijn NOD, maar niet zwanger. Ik kan maar niet beginnen met de volgende ronde...

Groetjes,
Jana

Terug
Bovenaan