Hoi Yvon,
Kan me heel erg goed voorstellen dat je je depri voelt. Dat is ook niet leuk en maakt je toch onzeker. Ik herken het gevoel.
Zelf heb ik wel steeds positieve testjes gehad maar mijn cyclus wisselt van 27-31 dagen. De laatste twee maanden had ik wel 27 dagen, dus ik ben benieuwd of dat nu ook weer zo is: hoop het uiteraard niet. Ik snap er ook niks meer van: positieve testjes en extra lang en vaak geklust: dan zou je toch denken dat het raak MOET zijn.
Een vriendin van mij had trouwens ook steeds negatieve LHtestjes maar ze is nu wel zwanger !!! Dus er ik hoop.....
Zelf heb ik mijn dip denkelijk/hopelijk wel gehad. Jeetje zeg, ik had 4 dagen een pokkehumeur en huilbuien. Mijn temp was nl. vorige week gezakt: niet zwanger dus. Vandaar mijn dip en onzeker gevoel: ik snap het niet meer. Wat moeten we nog doen om wel zwanger te raken ? Soms ben ik wel eens bang dat we geen kids kunnen krijgen.
Over dat tempen: daar wordt ik ook niet vrolijk van; eerst stijgt toe voor de LHpiek met een graden, daarna na de LHpiek ook weer. 4 dagen na mijn ei zalt tie weer met een graden en vanmorgen steeg tie weer met een graden: nu jij weer.......
Maar ja, zaterdag weet ik meer: dan moet ik ongesteld worden.
Alle hoop is al vervlogen, ik heb gewoon last gehad van een dikke vette PMS: heb ik nog nooit gehad. Ach ja, een mens moet alles meemaken in het leven.
Heel veel sterkte met je dip. Neem anders een stapel oud papier en scheur dat in 1000 stukjes.......misschien dat het helpt om je even te kunnen uitleven.
Liefs, Silvia