begin september gestopt, wie kletst mee?

waarschijnelijk komt je ongesteldheid nog.duurt het even wat langer.dit wat jij hebt had theolien ook.
ook zij is ongesteld geworden
dus afwachten meer kun je niet doen.
ik baal wel een beetje.
maar gewoon doorgaan en wat is 2 maanden nou.
onze tijd komt wel toch.

succes allemaal.

dikke kus

Hoi Yvon!

Bedankt voor je snelle berichtje. Ik denk dat ik de verhalen van Theolien nog maar eens doorlees...

Afwachten maar en ja onze tijd komt vast nog wel.

Groetjes,
Jana

Hallo Allemaal,

Ook wij zijn begonnen met klussen in de maand september. Ben nu 3 keer ongesteld geweest, toch wel weer iedere maand een teleurstelling ook al zijn we nog maar net bezig, maar ja, je wilt zo graag natuurlijk. We zien wel wat de komende maand ons brengt. Het leek me wel leuk om eens te gaan kijken op een forum, gewoon voor gezellige kletsmomentjes of om steun te zoeken bij anderen....

Hallo allemaal,

Fijn dat het forum weer goed werkt!

Yvon; balen voor je dat je ongesteld bent geworden. Maar... nieuwe ronde neiuwe kansen! Suc6!!

Toos; hihi; mij lijkt dat idd ook zo'n gedoe met die ovulaite testen, ik blijf er ook maar (vooralsnog) van af.

Sylvia; zolang je nog niet onegsteld bent/ wordt is er natuurlijk nog hoop! Alleen wel vervelend voor je dat je humeur niet meewerkt. Hoop voor je dat dat snel wat verbetererd!

Jana; echt erg he; dat wachten op een ongesteldheid. Ik heb dat gehad toen ik voor de eerste keer zonder pil ongesteld moest worden. (wel ietsje anders dan bij jou dus) Mijn eerste natuurlijke cyclus duurde uiteindelijk 48 dagen. Verschillende testen gedaan toen. Heb je getest net na de dag dat je ongesteld moest worden? Misschien dat je nu nog eens kan testen; kan natuurlijk zijn dat jou lichaam het hcg hormoon wat langzamer aanmaakt... (wil je geen valse hoop geven...)
Sterkte met wachten!!!

Hier zitten we midden in de 'klus' periode. Ben voor het gemak maar uitgegaan van een cyclus van 28 (blijven hoop houden!) tot en met 48 dagen. Dat betekend lang klussen maar ja; dat is nu ook weer niet zo heel erg .

Iedereen de groetjes weer,

Theolien

Hoi allemaal!

Ik ben even een tijdje niet op het forum geweest, maar ik ben er weer helemaal!
We hebben even getwijfeld of we meteen al door wilden gaan met het zwanger worden, maar volgens de arts is dat geen probleem, ik ben helemaal nagekeken en toen werd gelukkig het groene licht gegeven!
Ik kon de miskraam rekenen als 1e dag van de nieuwe cyclus dus ik moet nu ongeveer  9 december ongesteld worden. We gaan dus gewoon door met ronde 3!
Wel balen, want het blijkt dat ik EDS heb, dus daar krijg ik nu allemaal onderzoeken voor en ik moet tijdens de zwangerschap onder volledige controle van o.a. fysiotherapeut, maar ja bij de eerste ging het ook goed, dus ik maak me niet al te druk!
Ook de revalidatiearts zei dat het geen probleem was om weer zwanger te worden, beter nu dan over 10 jaar zei ze zelfs, dus dat zit helemaal goed!

Nou ja ik ga vanaf nu weer vrolijk meelezen en schrijven!

Groetjes Wendy

Hoi Wendy: leuk dat je er weer bent en fijn om zo'n goed bericht te mogen lezen. Ik hoop dat het mag slagen de komende maand: dat hebben jullie wel verdiend !!!

De rest druk aan het klussen of afwachten ?

Ik ben mijn humeur en huilbuien wel weer een beetje te boven. Voor de rest merk ik niks anders dan anders ( moe, koud, af en toe ongi gevoel & rugpijn )  dus ik ga er maar gewoon van uit dat het echt NEE is. Inmiddels is mijn temp weer gestegen naar de oude niveau: ik snap er maar niks van.
Dacht vanmorgen een fleuje misselijk te zijn en ook de rest van de ochtend maar dat zal wel inbeelding zijn. Heb gisteren flink gesnoept dus ja....... Ik heb zo'n trek in vanalles en mega honger dus moet echt ongesteld worden.
Ik ga dan wel iets halen na het weekend zodat ik niet meer zo veel last heb van PMS. Volgens mij is die pil echt uit mijn lijf en heb ik dit ervoor in de plaats gekregen want ik heb het nog nooit zo erg gehad.

Zaterdag weet ik in ieder geval meer, hoop dan wel niet meer zo'n dip te krijgen.

Liefs, Silvia

Hoi hoi,

Ik ben een tijdje afwezig geweest op dit forum omdat ik heel erg met zwanger worden bezig was. Ik moest het even van mij afzetten.

Nu heb ik het een poosje los gelaten en moet vandaag ongi worden.
Er is nog niks verschenen maar wat niet is kan nog komen.

ik vind het wel spannend en heb mijzelf beloofd dat als ik vrijdag nog niet ongi ben ik dan zaterdag ochtend een test mag doen....

Oh oh oh ik vind het zoooooooo spannend...

Zodra ik iets weet vertel ik het gelijk....

Ik hoop dat jullie allemaal heel snel zwanger worden en een super zwangerschap tegemoet gaan!!

Liefs Eva

Hoi Eva,

Dat is wel heel erg spannend ! Ben je al langer aan het proberen zwanger te raken ?
Heb je normaal een regelmatige cyclus ???
Voel & merk  je nog niks anders dan anders......

Dat is wat he dat wachten ! Ik moet zaterdag ongesteld worden en neem me ook voor een paar dagen te wachten als ik het nog niet ben geworden om teleurstelling te voorkomen: het kan natuurlijk zo zijn dat er ene paar dagen in zit deze keer. Maar ja, zoals je al hebt kunnen lezen denk ik een heel duidelijke NEE deze maand en moeten we op naar ronde 6.

Heel veel succes !! En laat ons meteen iets weten he ?!

Liefs, Silvia

Terug
Bovenaan