begin september gestopt, wie kletst mee?

Hoi Sylvia,

Ik ben al 5 maand gewoon aan het aan klooien met mijn kerel en deze maand voor het eggie gegaan. Ik ben al een tijdje heel regelmatig ongi met een cylcus van 29 dagen.

Het wachten is echt heel moeilijk en vind het ook wel spannend.

Ik las net op een ander onderwerp dat sommige verschijnselen niets betekenen.

Normaal als ik  ongi moet worden heb ik heel erg last van mijn borsten en heb ik een dikke pukkel een week van te voren en  heb ik 2 dagen voordat ik ga bloeden een misselijk gevoel.
Nu heb ik al 2 weken heel erg veel last van moodswings en vrij veel avonden misselijk gevoel(op boeren) Bah!!
Daarnaast geen last van mijn borsten wel druk onderin mijn rug en in mijn onderbuik!
Het kan alle kanten op gaan!!

Jij hebt dus het gevoel van een nee....ik hoop dat het voor jou een JA wordt...net als voor iedereen die bezig is!

Groetjes Eva

Hoi Eva,

Nou die moodswings daar weet ik alles van en dat opboeren ook sinds een dag of 2.
Verder hecht ik maar weinig waarde aan dat wat ik voel en merk, want ik weet het ook niet meer. Kan niks anders doen dan wachten......
Normaal heb ik ook wel een paar dagen voordat ik ongesteld moet worden echt buikkrampen en zeurderige pijn, nu voel ik zo heel  af en toe iets richting mijn liezen.
Ik weet ook dat de een helemaal niks merkt als ze zwanger is en de ander weer wel. Er zijn genoeg vrouwen die echt dachten ongesteld te worden. Maar ja, ik hou gewoon rekekening met een NEE om hopelijk zo een hele grote teleurstelling een beetje te beperken. Maar moet wel eerlijk zeggen, had deze maand vanaf dag 1 een positief gevoel en voel me nu ook wat anders dan anders, maar nogmaals ik weet het ook niet meer wat ik allemaal wel en niet voel. Ik zie het wel.

Maar bij jou heb ik wel een goed gevoel !!! Spannend !!!!!!

Liefs, Silvia

Hoi Sylvia,

Dank voor het uitspreken van je goede gevoel....ook ik voel al vanaf de eerste dagen dat het wel eens helemaal raak kon zijn!!

Heb bij jou toch ook wel een goed gevoel....het is afwachten maar we blijven uit gaan van een NEE...hihi!!

Heb ook soms richting mijn liezen een zeurderig maar geen pijnlijk gevoel...meer een kleine druk ofzo...aan beide kanten....
Heel spannend en heel leuk..,..pfff

Waar kom je eigenlijk vandaag...je schreef dat je al een tijdje bezig was.....ik ben ook   een jaar geleden 6 maand heel intensief ermee bezig geweest maar was te zwaar....ben toen ook echt schijnzwanger geweest....vanaf dat ik 11 was ben ik al ongesteld en sinds mijn 14 ben ik 7 jaar helemaal niet meer ongesteld geworden dit ivm overgewicht.
Nu ben ik heel erg veel afgevallen in 5 maanden tijd en toen ik ook weer ongi werd wilde ik graag echt gaan proberen...voor die tijd had het toch geen zin want een eisprong had ik helemaal niet....

Nu zo regelmatig is echt een kadootje want als je soms leest hoe onregelamtig sommige mensen zijn...en dan proberen zwanger te worden....heel erg moeilijk(heb het zelf ook ervaren)

Ben echt benieuwd naar jou uitslag....ik hoor het wel...

Groetjes Eva

Hoi dames,

Daar ben ik weer. Heb het van de week een aantal keer geprobeert deze week en vorige week. maar was niet gelukt. Dus nu mijn berichtje.

Mijn ongesteld kwam te vroeg eigenlijk. Maar duurde hetzelfde als anders (gelukkig). Heb ook uitgeteld dat als ik nu een cyclus van 21 dagen heb, waneer mijn eitje dan komt. Dat was dus Maandag. Ben je net ongesteld af, kun je meteen aan de gang. Maar ik weet het niet zeker. Dus maar gewoon de hele  maand flink klussen.
Verder geen nieuws aan deze kant.

Allemaal succes met alles.

Groetjes Ank

Hoi Theolien,

Ik heb verder eigenlijk geen klachten dus ik denk dat deze cyclus gewoon langer duurt... Denk dat ik nog maar twee weken wacht en dan maar een testje probeer...Heb eigenlijk niet zoveel zin om te testen, omdat ik wel weet dat het dan een teleurstelling is.

Voor de anderen: veel succes met klussen en/of wachten...

Gr.
Jana

Hallo Meiden,

Ik ga even wat afstand nemen van dit forum.
Ik heb het gevoel dat ik mezelf   gek gemaak.
Ik snap niks van mijn cyclus.
blijkbaar geen eitje.
Ik reken mijn cyclus uit op predictor of   9 maanden.com
mijn vriend en ik klussen om de dag en dan ong. 4 dagen voor de eisprong en een week erna.dan zou je zeggen dat het zo moet lukken.
maar ja als ik geen eitje hebt kun je klussen wat je wil maar gebeurd er niks.

Ik kom wel weer terug.
iedereen sterkte en succes.
ik lees het allemaal wel weer wie er zwanger is en wie niet.
ik hoop voor jullie dat het snel gebeurd.

dikke kus yvon

Hoi Yvon,

vind het vervelend voor je dat je je zo voelt. Maar ik snel het wel; had het de vorige ronde heel erg; steeds maar bezig met 'klussen' en veel mee bezig in mijn hoofd. Je wordt dan echt een beetje gek van jezelf.
Ik moet eerlijk zeggen dat het bij mij nu toch, om een of andere rede, wat rustiger is omdta ik toen zo'n lange cyclus had. Ik weet nu simpel weg niet wanneer mijn eisprong is. Dat maakt dat ik uit ga van een lange cyclus en we 'klussen' gewoon uitgaande van een normale cyclus en dan nog wat langer door.
Nu hangt het dus niet af van een paar daagjes maar is het wat langer en dat maakt de druk niet zo groot. Dat bedoel ik er eigenlijk mee te zeggen; misschien moet je niet zo op die paar daagjes gaan zitten maar het wat meer los durven laten en  gewoon wat vaker klussen....

Ach; ik weet het ook niet hoor; probeer je alleen voor te houden dat het best normaal is dat je je zo voelt en dat het even tijd nodig heeft om er een weg in te vinden die voor jou (en jullie) werkt en fijn is. Het is tenslotte zo iets nieuws en groots; je leven wordt daardoor even op dat ene 'ding' geconcentreerd. En dat is heftig!!

Als het voor jou werkt om even afstand te nemen van het forum dan moet je dat zeker doen! We zullen je gezellige klets gaan missen...
Succes en tot over een tijdje!

Groetjes Theolien

Hoi Yvon,

Ik sluit me geheel aan bij de mooie woorden van Theolien.
Je weet ons in ieder geval te vinden voor als je graag wilt kletsen en ik hoop je snel weer terug te zien op dit forum.........maar dan als aanstaande mama !!!!

Veel liefs en heel veel sterkte en succes !

groetjes, Silvia

Terug
Bovenaan