Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

Marlies: Stiekem hoort het er ook wel een beetje bij. Het houdt ook vanzelf hoop ik ook weer op!

Hier bruin bloed verloren, dus ik denk dat het begin is van een nieuwe ronde. Ik ga beginnen met temperatuur curve bijhouden voor als we straks toch naar de arts stappen. Zijn we die al een stap voor straks, mocht het nodig zijn.
 
<p style="text-align: left;">Alicia dat hoeft met HG niet zo te zijn helaas , het is afwachten.. zoals ik eerder al zei klaag niet eigen schuld dikke bult.</p>
<p style="text-align: left;"></p>
 
@ Jamie, wat dat je weer opgeknapt bent, hopelijk is je cyclus niet al te in de war. Wat raar wat je vandaag hebt mee gemaakt! Slaap je verder wel goed?

@ Marjo, eigenlijk ook stom hoe je eerst gestresst bent om zwanger te worden en nu om zwanger te blijven. Ik duim voor je dat alles goed blijft gaan en maak je niet al te druk, dat is natuurlijk ook niet goed voor jullie!

@ Marlies, wat vervelend dat je medicijnen niet helpen en je je eigenlijk alleen maar beroerder voelt.

@ Alicia, het heft niet perse te betekenen dat het een nieuwe ronde wordt. Nog even spannend dus!

@ Marjolijn, gelukkig valt je misselijkheid tot nu toe nog mee.

Vanaf zondag zit ik als het goed is weer in een vruchtbare periode. Ga vanaf dit weekend mijn ovulatie proberen te testen en hopelijk is het deze ronde raak
 
Oh ik zat net even zo lekker te fantaseren over hoe t zou zijn om het mn ouders te vertellen..... hmmmm heerlijk! :) enig! Nog even geduld een week of 5! Fijn weekend allemaal!
 
Zo, flink wat verhalen hier weer.

Jomie, ik heb geen idee. Spannend, keep us posted! Ik hoop met je mee dat je een kortere cyclus hebt.

Marlies, wat ontzettend k*t dat je zo misselijk blijft. Ik hoop voor je dat dit niet door blijft zetten. Sterkte!

Alicia, bah, wat vervelend! Hopelijk is het snel raak. Je temperatuur bijhouden kan nooit kwaad.

Svlok, veel plezier dit weekend.. ;-)

Marjo, haha wat een timing of niet! Kan me voorstellen dat je erg uitkijkt naar het moment dat je het kan delen.

Hier nog steeds niets, ik denk dat ik gewoon mijn tekst kopieer en dagelijks plak, haha. Dag 56 inmiddels. Vandaag teunisbloemolie capsules van Kruidvat gekocht. Hopelijk gaat dat wat opleveren. Heb ook na zitten denken over acupunctuur, maar weet niet of dat ook bestaat voor het wat regelmatiger krijgen van je cyclus..? Iemand enig idee van? Wil dat nu overigens nog niet, misschien over een paar weken als er nog niets is. Of als een volgende cyclus weer zo lang duurt. Ik wil niet te pessimistisch zijn, maar vanaf dat ik een sterke kinderwens kreeg had ik een voorgevoel dat het bij ons lang zou gaan duren. Misschien zit mijn gevoel volledig fout en we zijn nog helemaal niet lang bezig, maar het knaagt toch aan me. Iemand had het ook nog over het laten prikken van hormoonspiegel. Dit gaat toch via de huisarts? Ik heb echt wel even een deuk gehad van m'n gesprek daar. Ik heb altijd m'n woordje klaar en ben behoorlijk direct van aard, maar ik klapte daar toch wel even dicht.. weet dus niet zo goed of ik zin heb om dat weer aan te gaan op korte termijn.. Ik wil niet steeds zeuren trouwens, maar dit is wel een fijne plek om even m'n gevoel van me af te schrijven. Dankjewel daarvoor!
 
Terug
Bovenaan