Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

Annenas acupunctuur zou zeker kunnen helpen , hormoonbalans, cyclus alles.. het proberen waard. Ja ik snap dat je daar even een deuk van hebt gekregen.. en als je toch dat wilt ga je gewoon vol goede moed terug. Als je dat liever niet wilt, misschien kan je dan op telefonisch spreekuur? Misschien makkelijk door de telefoon?
 
Annenas, mocht je acupunctuur niets vinden, mijn zusje had precies hetzelfde en is toen langs een Kinesiologie geweest. Dit heeft ervoor gezorgd dat alles voor haar rustiger is, zij heeft haar ook tips gegeven wat ze beter wel en niet kon eten en nu is ze trotse moeder van twee kinderen.

Is het echt niet mogelijk om eventueel langs een andere huisarts te gaan of anders inderdaad een telefonisch spreekuur? Er moet wat mee gedaan worden, zo in onzekerheid zitten doet je niet veel goeds

Helaas tot nu toe nog geen positieve test, volgens mijn app is mijn ovulatie pas volgende week, maar even afwachten wat de test aangeeft.
 
Ik had gisterenochtend en vandaag licht rozig verlies. Vind ik best raar, want normaal heb ik dat 1,maximaal 2 dagen vóór mijn nod, terwijl het nu nog 4 dagen is. Misschien is het een kortere cyclus ofzo? Toen ik mijn spiraaltje nog had, had ik soms ook cycli van 24 dagen. Maar geen idee of dat te vergelijken is met nu het er niet meer zit.
 
Jawel, bloed verlies wordt wel steeds meer. Dus op naar volgende ronde. Deze week gaat partner naar de arts voor een zaadonderzoek. Toevallig dat zijn huisarts ook veel moeite heeft moeten doen voor zwanger te worden en via IVF zwanger zijn geworden. Hij is heel open over alles. Dus misschien begrijpt hij de ellende wat vooraf zwanger inhoudt en doet hij niet moeilijk.
 
Alicia, dat is fijn zeg! Zo'n begripvolle huisarts. Wel jammer dat je ongesteld bent geworden weer. Ik hoop dat er bij jullie binnenkort wat positief nieuws mag komen, of anders in ieder geval nieuws waarmee gewerkt kan worden.

Nymeria, heb je normaal ook altijd rozig bloedverlies? Ik heb ook vernomen dat dat kan duiden op een innesteling. Wellicht heb je een kortere cyclus, of het is deze keer een keer raak en dan moet je nog een week extra wachten...

Annenas, wat raar dat je lichaam je zo voor de gek aan het houden is. Die positieve ovulatietest past helemaal niet binnen het plaatje wat je nu hebt. Acupunctuur kan inderdaad helpen om je cyclus wat meer op orde te krijgen, dus is wellicht waard om te overwegen. Je moet vooral doen waar jij je prettig bij voelt, dat is het belangrijkste.
 
<p style="text-align: left;">Ik heb normaal de dag voor mijn nod 's morgens rozig bloedverlies. De dag erna word ik dan meestal ongesteld en dat is dan donkerrood tot bruin bloedverlies. Gisteren was het iets lichter van kleur dan vandaag, maar ik kan niet zeggen dat het leek op mijn gewone ongesteldheid. Zal morgen wel zien of het toch nog doorzet.</p>
 
Alicia zeker fijn zo'n huisarts! En als je eenmaal weet hoe of wat ook fijn. Als alles goed is geeft dat jullie waarschijnlijk ook wat rust!

nymeria ja kan indd duiden op een innestelling, maar helaas nog eventjes afwachten.. nu dan zeker nog te vroeg voor een testje...ik duim voor je

annenas gewoon doen wat voor jullie het beste voelt inderdaad!

Hoe is het met jou jomie?

marjo hoe voel jeje?
 
Terug
Bovenaan