Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

Annanas: dat is inderdaad vreemd. Ik wou ook niet onbeschoft overkomen hoor ;-)

Daar zou je huisarts wel in mogen helpen.  Je hele cyclus is dus helemaal uit het huisje. Erg vervelend, zo kun je ook niet verder..

 
@ Annenas, ik blijf het raar vinden dat je huisarts je niet helpt. Los van je zwangerschapswens is het raar dat het al zolang uitblijft. Het kan met zoveel redenen te maken hebben, het is dan voor je eigen geruststelling dat je weet waar het mee te maken heeft. Net als Alicia zegt, wellicht een andere huisarts. Hopelijk vind je in ieder geval een beetje rust voor jezelf en maak je je niet te druk!

@ Alicia, spannend! Wanneer ga je testen?
 
Ik denk morgen.. Vanmorgen getempt en hij was 37. Maar omdat ik de rest van de maand niet getempt hebt, weet ik dus niet of dat normaal is of niet.
 
Nou, Annenas (late reactie, sorry), wat een verschrikkelijk gesprek bij je huisarts. Ik snap dat je je daar enorm pissig om kunt maken! Het is jammer dat ze het niet los kunnen zien van protocollen en zodra je het woord 'kinderwens' in de mond neemt, het op één of andere manier niet meer uitmaakt of je een onregelmatige cyclus hebt en je daar als persoon gewoon onzeker van wordt.... Ik moet zeggen dat ik hoop dat het deze maand bij mij ook niet weer richting de 57 gaat, los van het feit dat we wel of geen kindje willen. Het is gewoon verschrikkelijk dat je lichaam het niet 'gewoon' doet.

Hier gelukkig weer een heel stuk beter, alleen af en toe nog aan het snotteren. Gisteren weer begonnen met werken. Deze week volgens de app (met cyclus van 34 dagen weer) de vruchtbare week, verwachting is rond zaterdag de eisprong. Ik merk deze week al wat meer aan mijn lijf, wat krampjes, toename van (wel witte) afscheiding en andere wat vagere dingen. Maar sowieso is er deze ronde meer in mijn lijf aan het werken.

Alicia, hoe is het daar? Hoe is je temperatuur en heb je al durven testen? En met de zwangeren? Marlies, heb je iets kunnen krijgen van je huisarts?
 
Ik ben ook heel benieuwd hoe het is met de testers en Marlies met je misselijkheid?

Ik zit vandaag wel weer aardig in de stress, ben niet misselijk vandaag en gisteren ook al niet zo. Een paar nachten goed geslapen, daarom misschien minder/geen misselijkheid. De stress of er iets groeit in mn baarmoeder is wel weg, maar heeft plaats gemaakt voor stress of ie het nu wel blijft doen... en die wisselende symptomen geven echt stress! Maar een kloppend hartje bij 7 weken geeft wel meer hoop!
 
Terug
Bovenaan