Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

<p style="text-align: left;">Ik ben nu alle symptomen die ik heb aan het noteren in mijn app. Zo kan ik vergelijken met wat ik al eerder had en valse symptomen kan ik dan uitsluiten. Het helpt wel tot nu toe.</p>
<p style="text-align: left;">Niet teveel zorgen maken Marjo, je hebt een goede echo, probeer je daar een beetje op te focussen.</p>
<p style="text-align: left;">Alicia, heb je al getest?</p>
<p style="text-align: left;">Marlies, hoe gaat het met je?</p>
 
Hoi allemaal lief van jullie ik lees wel mee maar soms niet eens de puf te reageren. Lig alleen nog maar op de bank naar boven lopen is al teveel. Belachelijk gedoe. Medicijnen halen de scherpe randjes van de misselijkheid af dus hou wel wat vocht en voedsel binnen. De bedoeling is dan voor je gaat slapen 1 te nemen zodat je niet misselijk opstaat en in de ochtend nog 1. Dat ging vanaag niet op vanmorgen doodziek dus ik denk dat ik die van de nacht maar skip en probeer in de ochtend zo snel mogelijk wat in te nemen als t lukt. Het vervelende is dat als ik veel onderneem of iets doe alsnog hondsberoerd word dus daar doet dat pilletje niks tegen. Ik ben bang uitzitten tot het over is... zal niet klagen eigen schuld dikke bult! Haha

marjo probeer niet teveel op de symptomen te letten ik heb ook een paar dagen bijna geen pijnlijke borsten gehad. De hormonen schommelen mega dus wel verklaarbaar.. hoop dat het lukt snap je zeker hoor

jomie wat fijn dat je weer aan het opknappen bent!  Nu hopelijk een beetje normale cyclus voor je

nymeria fijn dat je dat doet, is wel even prettig voor jezelf zodat je inderdaad bepaalde dingen gaat herkennen of juist niet..

liefs
 
Hoi dames,

Nog steeds niet getest (erg he?)

Maar mijn temp is alweer gezakr naar 36,8... Dus ik durf eigenlijk ook niet. Ben deze maand wel 1 dag ziek geweest, beetje grieperig. Dus ik denk mijn cyclus een beetje in de war is.
 
Aaah Marlies, wat balen! Je gaat dan zeker nu ook niet werken, of wel? Is het voorstel van Nymeria niet iets, dat je het bij de acupunctuur aankaart?

Alicia, zou goed kunnen dat je cyclus in de war is. Misschien toch idd nog even wachten om (ergere) teleurstelling te voorkomen?

Hier maak ik me toch iets raars mee! Ik werd me net op het werk toch ineens helemaal niet goed. Ik werd super slap, alsof ineens alle energie uit me getrokken werd. Had ook meteen mega honger (uit het niets). Daarna ook super trillerig, en had een koekje genomen om de honger te stillen, nou die smaakte me echt niet. Toch maar opgegeten, omdat ik zo slap was. Nu heb ik wat steken in m'n buik, maar meer helemaal aan de onderkant van m'n darmen denk ik. Niet echt bij mijn schaambeen, net iets erboven. Vanmiddag heb ik ook even flinke krampen gehad, leek op menstruatiekrampen, maar was na een paar flinke steken ook weer weg. Weet iemand wat dit zou kunnen zijn?
 
Hallo allemaal.

Hier gaat het wel goed. Erg moe en slaap onrustig maar verder mag ik zeker niet klagen. Vandaag mn manager ingelicht aangezien ik bij mijn eerste zwangerschap 10 weken thuis heb gezeten ivm misselijkheid en braken. De misselijkheid blijft vooralsnog uit. Wel wat korter lontje. Ook heb ik meer zin in hartig terwijl ik normaal wel van zoet ben.

Balen Marlies! Heb je geen zetpillen gekregen?

Marjo probeer je niet gek te maken al is dat makkelijker gezegd dan gedaan.

Alicia je houdt ons wel in spanning!

Jomie fijn dat je je weer wat beter voelt.

Annenas ik zou vragen of ze middels bloedonderzoek naar je hormonen willen kijken. Hebben ze bij mij ook gedaan omdat ik veel klachten had die dacht ik door het ontpillen kwamen.

Nymeria als het je meer rust geeft kan het nooit kwaad om het wat beter te observeren.
 
Heb de pilletjes gekregen marjolijn. Vind zetpillen niet je van het maar kan ik altijd nog krijgen..

jomie nee ik kan niks, gelukkig werk ik niet ik ben mantelzorger van mijn dochter en ontvang salaris uit pgb daar heb ik nu dus echt mazzel mee! Anders zou ik me ziek moeten melden..

acupunctuur Zie ik mezelf nu niet naartoe gaan..voel ik me echt te beroerd voor..lief dat jullie meedenken

jomie jeetje wat heftig.. geen idee wat het zou kunnen zijn? Raar wel toch.. miss toch maar eens naar de huisarts..
 
Zo wat een verhalen hier weer allemaal in een middagje! Gezellig!

Alicia ik hoop zo dat de ongesteldheid lekker uit blijft en je zwanger bent! Duim voor je!

Jamie jeetje zeg, geen idee wat het kan zijn! Oververmoeidheids reactie misschien?

Marlies wel ellendig dat je je zo voelt, ik hoop dat het met 12 weken zo snel mogelijk weg is!

Ik had vandaag nog iets grappigs, ik geef biologie en heb nu de film het wonder van een nieuw leven geleend van een collega om te rippen. Past totaal in het programma, maar ik moet zeggen, ik denk dat ik m zo aan ga zetten hahaha. In de pauze krijg ik die dvd en een collega die weet dat we er mee bezig zijn kijkt me super verontwaardigd aan: isset ehh?? Jo ik geef les in voortplanting weet je nog? Hahah. Lekker momentje hihi
 
Terug
Bovenaan