Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

Mijn nod is normaal woensdag de 25e.

Blijven testen, svlok, duurt vaak een paar dagen voor je het juiste moment gevonden hebt.
 
Bedankt voor de tip Nymeria, ik heb nog niet eerder getest dus wordt sowieso een beetje uitzoeken hoe het werkt en wanneer ik het beste kan testen. Wat was voor jullie het beste moment om te testen?
 
Bij mijn tests zat een lijstje met verschillende cycluslengtes en de dag waarop je het beste begon met testen. Ik wil best eens voor je kijken als je me zegt hoelang je cyclus ongeveer is?
 
Mijn cyclus ligt normaal rond de 26 dagen maar afgelopen keer was het 29 dagen (waarschijnlijk door de stress later ongesteld geworden)
 
Dan moet je volgens dat lijstje op de 10e dag van je cyclus starten met testen. Ik weet niet waar je nu in je cyclus zit, maar misschien ben je iets te vroeg begonnen met testen. Kan natuurlijk geen kwaad, maar dan gebruik je per maand wel meer testen.
 
Ik zit nu op dag 8 van mijn cyclus, dus volgens je schema mag ik bijna gaan testen. Dan wacht ik nog even twee dagen en begin vanaf dan met testen.
 
Bij mijn testen staat ook dat je best test tussen 10u & 16u en elke dag op hetzelfde tijdstip ongeveer. Ochtendurine mag niet gebruikt worden. Staat ook bij dat je 2 uur voor het testen best wat mindert in je vochtopname.
 
hmm, dat wordt nog een uitdaging. Wordt even kijken wanneer het beste tijdstip is, maar moet goed komen, hopelijk kan ik mijn eisprong vinden!
 
Terug
Bovenaan