Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

@Veronique, oei dat klinkt echt pijnlijk! Je moet er wat voor over hebben :p

ik vind het wel fijn dat ik weet  wanneer mijn eisprong is, zeker met wat ik heb is het maar de vraag of ik wel een eisprong heb.

Vandaag heb ik wel al steken in mijn onderbuik en heb dit vorige keer ook rond mijn eisprong gevoeld. Dus hopelijk kan ik hem inderdaad vinden!

@ Jomie, wat is jou ervaring tot nu toe? Ik ga voor je duimen dat het deze ronde gelukt is. Wanneer is je NOD?
<p style="text-align: left;">@ Nymeria, nog even spannend dus!</p>
 
<p style="text-align: left;">Spannend allemaal Alicia, jullie zijn natuurlijk al langer bezig. Hopelijk komt er wat uit of lukt het snel. Heel veel sterkte!</p>
 
Veronique: tijdens de eisprong is bij mij de seks ook onprettig en pijnlijk. Dat komt natuurlijk dat de baarmoeder zo laag ligt. Bepaade standjes zijn hier gewoon niet te doen en bijna ondragelijk.
 
Herkenbaar @Alicia, alleen is het bij mij nu in ronde 5 voor het eerst dat ik er zo last van heb. Maar zoals ik al zei ben ik wel blij, want het is een signaal dat er een eisprong is en ik weet nu wanneer :) Enerzijds fijn dat er wat onderzoeken gaan plaatsvinden om erachter te komen waarom het nog niet gelukt is, hopelijk is het een stapje in de goede richting...

@Jamie: We hebben het de dagen voor de eisprong iedere dag gedaan dus kan niet echt mis gegaan zijn, maar helaas is dat niet de garantie op een zwangerschap. Ben benieuwd, ook bij jou of het deze maand raak is. Ik hoop natuurlijk ook met jou, met alle dames hier mee!

@Svlok hopelijk heb je je eisprong kunnen vaststellen en dan is het voor jou ook weer spannend.

@Nymeria: voor jou komt het nu heel dichtbij, ik duim voor goed nieuws voor je!
 
Ik begin het nu toch ook wel heel spannend te vinden. Morgen mijn nod... Ik wil echt pas donderdag gaan testen, dat ik tenminste echt effectief overtijd ben. Nu alleen die tijd nog omkijken... Tenzij ik morgen gewoon ongesteld word, dan is het stress voor niets.
 
@ Veronique, spannend dus! Wanneer is je nod?

Helaas is mijn vriend nu in het buitenland voor werk, maar hopelijk is hij op tijd terug voor mijn eisprong, anders moeten we door voor de volgende.

@ Nymeria, snap dat het spannend is, het liefst wil je direct een test doen. Vind het echt knap van je dat je toch nog even wacht. Ik ga voor je duimen
 
Heeft iemand van degenen die al zwanger zijn of al een kindje hebben ooit last gehad van pijnlijke steken in haar onderbuik tijdens de seks? Dat had ik nl vanavond en dat heb ik nog nooit gehad. Heb het wel eens gehad dat ie te diep ging en tegen mijn baarmoederhals stootte, maar dit was een ander soort pijn...
 
Terug
Bovenaan