Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

Dat wordt dan 's avonds na mijn werk, dan weet ik zeker dat ik hetzelfde tijdstip kan aanhouden, weet ik direct of ik die avond aan de slag moet gaan :p
 
Nymeria, welke test gebruik jij eigenlijk?

Zo had vandaag een relax dagje en dacht ga even het forum vanaf het begin lezen. Erg leuk om te zien hoe het bij iedereen is gegaan! Erg bijzonder dat sommige zo snel zwanger zijn en andere er meer moeite mee hebben, maar het uiteindelijk toch lukt.

Nu hopen dat de dames die nog bezig zijn ook snel mogen volgen.
 
Mijn testen zijn van het merk clungene. Heb ze online besteld. Kende het merk niet, maar ze waren extra gevoelig en ik kreeg er ook extra gevoelige zwangerschapstesten bij. Ze hebben toch al zeker 1x mijn eisprong gedetecteerd ;)
 
Oh jee dames alweer zoveel om bij te lezen. ..

@Jamie: wat schrikken dat je je ineens zo beroerd voelde, wel fijn dat het wat beter gaat nu.

@Marlies, jeetje wat heftig zo misselijk! Maarja je vraagt er ook niet om, snap goed dat je het eerder op je werk aangeeft. Dat is iets wat ik mij ook al afvroeg, wat doe je als je inderdaad zo misselijk bent? Met smoesjes ziekmelden omdat je wil vasthouden aan het pas vertellen bij 12 weken of toch eerder open kaart spelen? Denk ook dat ik voor het tweede zou kiezen...

@ Alicia wat balen dat het toch niet gelukt is deze maand. Op naar de volgende ronde...

@ Svlok, ben je nu al aan testen op je ovulatie? Ben benieuwd wat je ervaring is.

@ Marjo spannend om het nog even voor je te houden, dat is ook wel lastig soms. Maar lijkt mij toch ook wel weer een fijn binnepretje om het nog even voor jezelf te houden...

@Annenas wat een onbegripvolle huisarts, jeetje! Daar wordt je inderdaad ook niet beter of blijer van :( Je hebt zover te lezen gewoon nog steeds een erg onregelmatige cyclus, je zou toch denken dat een dokter daar nu wel wat aan wil gaan onderzoeken. Maarja ik heb niet echt een hoge pet op van huisartsen, mischien heb je inderdaad pech of geluk met de huisarts die je hebt.

@Nymera en, al nieuws? Spannende dagen voor jou, ik hoop dat het goed nieuws is!

Het is mij toch niet gelukt om te temperaturen, heb het afgelopen week 1 keer geprobeerd met een nieuwe oorthermometer maar die gaf in twee metingen vlak na elkaar in bed zonder op te staan 1 graad verschil. Kan er niet op vertrouwen dus...

Nu had ik gistermiddag toen we seks gingen hebben ineens erg veel pijn en kreeg ik erge stekende pijn rechts in mijn onderbuik. Dat is de hele avond gebleven. Een optelsom van de 14de cyclusdag (cyclus van 28/29 dagen) met de stekende pijn en vandaag nu misselijkheid en weeeig gevoel in mijn onderbuik kunnen niet anders concluderen dat ik ergens tussen gisteravond of vandaag mijn eisprong heb. We hebben gisteravond, tanden op elkaar want pijnlijk, nogmaals seks gehad om zeker te zijn dat we er alles aan hebben gedaan om het samen te brengen tot een zwangerschap. Vanavond gewoon nog een keer seks want heb nog steeds een weeeig gevoel beneden en dan begint het aftellen. Ben wel heel blij dat ik het nu echt gevoeld heb en weet dat er een eisprong is en wanneer.
 
Fijn dat er een paar mensen zijn die wel met ovulatietesten werken, zodat daar wat advies over gegeven kan worden, hihi! Hopelijk vind je je eisprong ergens in de komende tijd, Svlok!

@Veronique , fijn dat je je eisprong zo duidelijk gevoeld hebt, maar wel vervelend dat het met zo'n pijn moet. Hopelijk op tijd nog seks gehad, maar helaas komen we daar over 2 weken pas op z'n vroegst achter. Ik duim voor je in ieder geval!

Hier gaat het een heel stuk beter, maar ik heb manlief aangestoken met mijn fikse verkoudheid. HELP! Hij heeft morgen zijn afstudeerpresentatie, dus ik hoop dat ie met wat paracetamol het toch goed kan doen. Anders hebben we de afgelopen maanden voor niks zo gestresst rondgelopen. Afgelopen weekend zou ik mijn eisprong gehad moeten hebben, ik heb met name vrijdagavond wel wat vruchtbaar slijm gezien en ik heb af en toe wat pijntjes beneden gehad. En dan weer vooral gisteren de hele tijd op één plek in mijn onderrug pijn. Dus wie weet... We hebben donderdag voor het laatst seks gehad, omdat manlief van het weekend zo rot was. Dus wie weet is die donderdag toch goed genoeg geweest.
 
Jammer dat het zo pijnlijk was, Veronique.

Fijn dat het beter gaat Jomie, hopelijk lukt de presentatie van je man morgen.

Ik zal voor jullie beiden duimen dat het gelukt is.

Hier nog geen nieuws, geen ongesteldheid, maar ook geen specifieke kwalen. Overmorgen is mijn nod, maar heb me sowieso voorgenomen ten vroegste op donderdag te gaan testen.
 
Terug
Bovenaan